maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Lille prinsessa vår kom til verden søndag 29.11, 14 dager over termin. 3586 gram og 50 cm lang og selvsagt helt perfekt Måtte settes igang, og da ble det fart i sakene. 5 timer etter at modningstabletten ble satt inn kom hun ut , med nesa i sky. En liten stjernekikker Fødselen var sykt intens, med rier som kom tett som hagl. Skulle ha tidlig epidural, dette hadde jeg avtalt på forhånd siden jeg hadde sånn fødselsangst, men når jm sjekket meg hadde jeg 8 cm åpning, så ble ikke så tidlig som planlagt for å si det sånnt Men det var helt HIMMELSK å få epidural, fikk slappet litt av før pressriene. Så det anbefales!! Det å føde er jo selvsagt vondt, men jammen meg ble det ikke glemt med en gang hun kom ut. Måtte sy litt, men det merket jeg ikke så mye til der og da. Er verre dagen etter for å si det sånnt.. Har måttet være noen dager ekstra på sykehuset pga gulsott, men nå er vi endelig hjemme. Er så forelska og betatt at det gjør vondt, at det er mulig å elske noen så høyt.. Lykke til alle sammen, gled dere, det er akkurat så fantastisk som alle sier!!
stasimor0603 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 gratulerer med princesse:-) beste ønsker hele familien:-)
Isadoramamma Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Gratulerer med vel overstått fødsel! Masse lykke til i den herlige tiden som venter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå