Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har gått i et par uker og vært sånn småhanglete, og vært litt sår i halsen... det har svidd litt når jeg har trekt pusten dyyypt ;o) De siste dagene har jeg vært sår/vond i halsen på høyre side, og idag tok det skikkelig av! Jeg føler meg ordentlig hoven og jævlig på sida i halsen, og det gjørt vondt å spise, drikke, prate..you name it! Tips?? Kald drikke? Saftis? Omsorgsfull mann? Høhø...
Bonusmamma13 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Forsøkte et kjerringråd for noen år tilbake som funket bra.. Kokte opp et glass vann og rørte i en ts karri eller gurkemeie. Husker ikke helt, men du kan jo forsøke begge? Ventet til det kjølnet litt og gurglet litt på det innimellom. Det lindret hvertfall en stund..
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Kok opp et stor glass med vann - 1 ss honning og saften av en sitron. Det fungerer utrolig bra på meg ) Mem om det er sånn vondt som du beskriver så kan det kanskje være lurt å sjekke om du har fått en halsbetennelse, kan høres litt sånn ut.
Stoltmamma09 Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Fribol host/ hals er sterke drops som fungerer kjempebra mot sår hals. De får du kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå