Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Begynte med bekkenløsning i uke 14 og har bare jobbet 40% siden uke 16. Nå i uke 21 bestemte vi på jobben at jeg bare skulle jobbe ut året for så å slutte å jobbe helt. Bekkenet ble verre, og det er tung belsatning og stress på jobben. (jobber på småbarnsavd) På mandag våknet jeg med blodig utflod, og masse stresstanker kom videre ut i uka. Tok en avgjørelse da med JM igår med at det var best å slutte å jobbe nå med en gang. Deilig følelse nå å slippe alle stress tanker og kunne følge kroppen signaler i forhold til bekkenløsningen... Men sliter sterkt med dårlig samvittighet i forhold til jobben. Har bare et vikariat, så ingen jobb å komme tilbake til. Og føler jeg har "ødelagt" sjangsen for jobb der senere (pga mine "problemer" i graviditeten) Men men. Har bestemt meg for å tenke meg og babyen nå, så får vi tenke jobb når den tid kommer... Fler med historier??
twoboys & a girl Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Sitter i samme situasjon. Begynte som vikar før jeg fikk vikariat frem til sommeren, jobbet under to mnd før jeg ble "tvangs" sykemeldt i en mnd. Gikk da tilbake i jobb, å holdt ut da en hel uke... Sykemeldt for kvalme/oppkas, svimmelhet og bekkenløsnng. Utrulig dårlig samvittighet overfor jobben, siden jeg ikke har fått vise hva jeg kan. Så kan se langt etter videre jobb der, å bor nå på en veldig liten plass så får se hva slags jobb jeg får når permisjonen er over. Men som sagt så kommer barna og helsen før alt annet:o) Deilig å kunne få slappet litt av, spesielt siden man sover så lite om natten.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 Godt det ikke bare er meg Merket allerede i natt at jeg sov mye bedre! Kroppen har roest seg ned og jeg tar alt i mitt eget tempo. Har ingen planer om å begynne å jobbe igjen før aug 2011, så mye kan skje innen den tid Vi får bare ruge i vei og kose oss med babyene og barna våre
twoboys & a girl Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Ja, ikke så mye annet å gjøre:o) Begynt å tenke på utstyr og klær? Har det meste etter de to andre, men er ikke helt sikker på hvilket kjønn det blir. Vurderer å ta minste ut av bhg siden han ikke trives så godt. Å heller søke begge inn i en privatbhg som skal være veldig god.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Har tatt frem alt som kan brukes igjen etter Adrian. Hvitt, brunt osv som passer til jente (fått vite at det blir det). Ellers så vet jeg at det sikkert kommer en del gaver, og så kjøper jeg nok inn litt etterhvert. Har tenkt å kjøpe et par sett i str 50, og så har jeg en del bodyer i 50/56 så første tiden er reddet. Ellers så har jeg jo alt utstyr, sengetøy osv (hadde mye i hvitt i tilleggg til blått..) Ang bhg har mini her det veldig godt der han er nå, men skal søke han over der jeg jobber til høsten, det er rett oppi gata. Fikk han ikke inn der tidligere pga at det var fullt. Bruker nok bhg flittig framover da kroppen er som den er, men han får korte dager
twoboys & a girl Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Har lånt bort en del siden svigersøster venter en liten jente nå veldig snart:o) Blir spennende. Har vogn, skal hente kurven som blir stående i stuen nå før jul en gang+trekket,og himmelen. Trekket er lyseblått med bamser på men barnet klager vell ikke selv om det blir jente:o) Lillegutt har fått stor seng, så sprinkelsengen er ledig. Må bare kjøpe nytt teppe til han. Klærne jeg har er veldig gutteaktig. Hadde jeg fått jente så hadde vell mamma tatt av litt, hun har tre guttebarnebarn så det er et evig mas på jente nå. Har såå lyst til å begynne å ordne til, men føler at det er så lenge igjen ennå. Risikosvangerskap og fødsler så prøver å ta det mest mulig med ro å. Går til jordmor annen hver uke. Vanskelig å planlegge når man ikke vet kjønnet. Skal prøve å få en privat ul vis det passer, skal en tur til Oslo i slutten av feb,og kanskje en tur til Tromsø i jan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå