♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Her blir det x faktor, potetgull, m&m og baileys med karamellsmak og kaffe (noen her som har smakt den før?)
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ikke smakt, men hørtes fortreffelig ut:) Vi skal vel slække forran gullrekka i kveld, ta en mathandletur i morra og på vennelønsj på søndag. Det er vel det hele. Rolig helg!
petite fleur Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 I morgen skal vi ut og handle julegaver sammen med søsteren, på kvelden lager vi noe godt og har sofatjeneste. På søndag er det julelunsj hos ei venninne, hele vennegjengen skal dit. Koselig helg :-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 ja jeg er veldig glad i baileys da og bruker den originale, menble fristet til å kjøpe den med karamell jeg da som jeg skal blande i kaffen tenkte jeg:-)
Koseklompen Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Her blir det i kveld rødvin og div tv-serier og film.. Og så skal jeg kose meg med fruktnøtt...mmmm I morgen shopping runde og så skal snuppa og jeg besøke ei god venninne av meg som har sønnen sin i samme avd som vesla..de to er bestiser, det er helt herlig å se på det båndet vesla og godgutten har seg imellom. Senere på kvelden god mat og film og kos Søndag blir det mest sannsynlig harry tur
mamma >to gull Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 I kveld blir det kinamat, smågodt, chips og gullrekka:-) Imorgen skal jeg og sambo ut på en liten handlerunde, mens småen er sammen med mormor. Så må vi jo få med oss åpningskampen til Norge i håndball.. Slappe av på kvelden med en film!:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Ikveld skal jeg bare kose meg i sofaen =) Mannen jobber i kveld, så er alene.. På dagen i morra skal vi kanskje på åpen julegård om været er bra, hvis ikke drar vi på besøk.. På kvelden får jeg besøk av ei venninne.. Vi skal lage litt julekort, gleder meg =) Søndag skal vi en tur til sverige, og så besøke svigers =)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2009 Harrytur til sverige? ååå det kunne jeg også tenkt meg:-)
Strawberrywine Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 I dag hadde jenta her med seg ei venninne fra barnehagen litt uforberedt.. men veldig koselig nå er det barnetv, og avslappning.. i morgen skal vi en kjapp tur å handle litt mat og et par julegaver. samt poste noen julekort. Så er det turn oppvisning for jenta og direkte i 75års dag til min mormor. på søndag skal vi enten bare være hjemme å slappe av etter ei travel uke, ellers reiser vi til Julebyen i Egersund :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå