Verbena Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Alle av camilla läckberg er fantastiske synes jeg!
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 alt av Tess Gerritsen. Har et par karakterer som går igjen i alle bøkene, ala Wallander, bare at en er politi og den andre patolog/rettsmidisiner. Superspennende! leses best på engelsk.
MammantilPatrick Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Unni Lindell sine bøker om Cato Isaksen Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole og sist men ikke minst, Stieg Larsson sine bøker om Lisbeth Salander:)
Lille my ;) Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Har lest Unni Lindell og Stieg Larsson sine bøker og ja, helt enig i at de er kjempe bra!!! kansje prøve Jo Nesbø.. Hvilken bok er best da??
Verbena Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 begynn med første boka å les deg oppover om du begynner å lese Jo Nesbø, da får du med deg hele historien! Jeg lover deg mange timer veldig god underholdning. Flaggermusmannen Kakerlakkene Rødstrupe Sorgenfri Marekors Frelseren Snømannen Hodejegerne Også Panserhjerte fra i år til slutt!
MammantilPatrick Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Ja man må starte med første bok. Jeg har nettopp startet, og holder nå på med Kakerlakkene. Men har forstått det på sambo(som har lest alle) at det er lurt å starte med bok 1, for å forstå hele bakgrunnen til Harry Hole. På samme måte som Cato Isaksen i Unni Lindell sine bøker.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Karin Fossum og Anne Holt sine krimbøker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå