Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hei!Er det flere her som har det som meg?Jeg venter nr 2 i juni,og er rett og slett kjemperedd for å legge på meg masse!Med nr en kastet jeg opp en hel del,så der la jeg på meg minimalt,men nå er matlysten virkelig på topp.vet at det er en helt latterlig tanke,men klarer ikke la være..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jepp. Jeg var helt panisk i begynnelsen for akkurat det. Hadde ikke gått ned alle kiloene jeg la på meg i første svangerskap, heller. Har spist sjokolade og godteri til den store gullmedalje, men 36 uker senere er jeg fortsatt bare +6 kg. Forstå det den som kan.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Panisk er vel ikke rette ordet for meg, men jeg er redd for å legge på meg for mye.. Årsaken er at jeg har endel kilo for mye i utgangspunktet.. Meeee, det ser ut til å gå rett vest, egentlig! Jeg er nå 28 uker på vei og har allerede lagt på meg 12 kg.. Skal siea at jeg slutte og røyke da jeg ble gravid også.. Håper jeg klarer å stoppe vektoppgangen for dette er ille..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Godt å høre,da går det kanskje over når det blir litt mage og jeg ikke bare ser "dvask"ut:)godteri og kaker er noe jeg ikke klarer tanken på,det kommer i retur så fort det er tygd!så har ikke godisdilla,men matdilla,DET har jeg! HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg også sluttet å røyke,så går og småspiser mat HELE dagen.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå