Gå til innhold

Vondt/kramper i magen- ligamentsmerter?


Ponyo

Anbefalte innlegg

Jeg har i en ukes tid nå hatt kjempevondt i magen store deler av dagen. Det strekker og murrer nesten hele tiden. Etter å ha hatt en orgasme i dag måtte jeg ta en pause i hyrdestunden pga. smerter (beklager om dette er for mye info :P). Er det flere som har det sånn? Er det normalt at det skal være såppass vondt?

 

-bekymret førstegangsgravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg har også kramper i magen.

det er ikke mye, men noe murringer hver dag. tror de sier det er fordi livmoren strekker seg

 

Jeg blør også kanskje tre fire dråper om dagen, og det syns jeg er litt skummelt.. noen som vet om det er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å ha litt vondt den første tiden.. Nesten som mensensmerter.. Hadde det i mitt første svangerskap. Det gjorde så vondt at jeg gikk ned i kne.., Spurte legen min og hun, som nevnt ovenfor, sa at det livmoren som strakk seg.. Noen merker ingenting mens andre merker masse.. Nå har jeg hadt litt murring i magen, men ikke så mye som sist.

 

Hvis du er bekymret og ingen ting av det vi sier roer deg ned, så snakk med legen din.. og/eller få en undersøkelse.. Dette sier jeg fordi jeg klarte ikke å roe meg ned før jeg hadde snakket med min lege..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...