Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 *duskene i været* Til høyre, til venstre, hipp hopp, la oss rope: "Maaaaaaaaaaaaaaaaanoleisjen, Manoleisjen, Manoleisjen" *danser med duskene* Maaaaaaaaaaaaaaaaanoleisjen, Manoleisjen, Manoleisjen! Maaaaaaaaaaaaaaaaanoleisjen, Manoleisjen, Manoleisjen!! Maaaaaaaaaaaaaaaaanoleisjen, Manoleisjen, Manoleisjen!!!
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Akkurat. Og jeg trodde det hadde rabla for MEG.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Manolation! Eller Manoleisjen om dere vil! Den oransje melkedrikkeren! HALLO!!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Manolotion var den delen av innlegget jeg forstod. Det med dansing under dusker ga meg litt rare assosiasjoner. Hvis du ikke vil forklare er det helt greit
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Nei nei nei nei nei nei NEI NEEEEEI! Ikke håndkrem!! Åh guri, *pakker frem t-skjea* Manolo er en oransj katt. Han er glad i melk, det fant jeg ut i dag, selv om det igrunn sa seg selv at han kom til å flytte inn deg dagen jeg satte frem en tallerken med Puleva melk. Manolo er litt kjedelig, derfor Manolation - Manoleisjen uttales det, for dere som ikke er kløppere i engelsk. Duskene og musikken (dere hørte vel den?) var sånn Amerikansk-fotballkamp-dansebeibs-i-skinnende-drakter-aktig-dans.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Ha ha, ser man det. Man ser at du har erfaring med teskje-mating. Drevet butikk lenge eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå