Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 og onanerer, og bruker tastaturet litt mens jeg holder på, og like etter. Noen som vet hvor lenge bakteriene holder seg levende der? Vanskelig å vaske tastaturet uten å ødelegge det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Vet ikke... Men når jeg onanerer foran pcen pleier jeg å bruke en hånd til det ene og en hånd til det andre... det kan anbefales :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Mener å ha lest at bakterier på kalde flater (altså utenom kroppen) ikke overlever mer enn noen få timer.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Tastaturet er som regel en bakteriebombe uansett, he he. Så det kan nok være lurt med en rengjøring i ny og ne! Hva med å bruke antibac wipes? Eller en klut med noe antibac på? Antibac er jo omtrent i alle hjem for tiden, og funker det på hender så funker det på tastatur også. Kanskje lurt å skru av dataen først, så du ikke trykker på noen knapper som gjør skjermen opp ned eller noe annet slikt gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå