Gå til innhold

Flere som er oppe å spiser midt i natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkner hver natt ca i 3-4 tia og får ikke sove på en stund. (Blir vel matetid det når gullklompen kommer til verden...)Må på do og da kommer selvfølgelig sulten snikende også. Må opp å få meg mat og kunne egentlig sett på tv 1-2 timer før jeg for sove igjen.

"Heldigvis" er jeg sykemeldt så jeg har mulighet til å få tatt igjen litt søvn og hvile.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!

I perioder siste ukene har det vært hver natt. I det siste har det ikke vært hver natt. Men jeg er også ganske våken rundt firetiden, og regner med det kanskje blir mting på den lille da. Blir spennende å se!

Skrevet

jeg spiser ikke midt på natta,men jeg og våkner i 3-4 tida og kan ligge å vri meg i både en og to timer før søvna kommer gijen.

"Heldigvis" er jeg og sykmeldt,så jeg kan ta igjen på dagtid om min kjære sønn er i barnehagen...

Skrevet

jeg våkner ikke midt på natta av at jeg er sulten, men i halv 7 tiden på mårran må jeg opp for å spise.... også går jeg å legger meg igjen.... mett og fornøyd... man klarer jo ikke sove sulten.... :-)

Skrevet

HAHA!!!har noen netter,men er værst med melkehuget på natta her...bråvåkner og har så lyst på iskald melk at det nærmest gjør vondt ;0P

Skrevet

Her har også sulten meldt seg på natterstid. Men venter i det lengste før jeg går å spiser meg en banan. Drikker mye vann når jeg kjenner sulten, og legger meg på venstre side. Det hjelper sånn at jeg sovner igjen.

Skrevet

Oh yes! SIkkert flere ganger i uken.. opp å spise litt kornblanding med melk.. ofte i 4-tiden ja. Blir ofte liggende en stund, men enda lengre hvis jeg ikke spiser. Hadde det slik sist også, og siden jeg ammet måtte jeg de første mnd fortsette med disse nattlige måltidene en stund etter graviditeten og;) Jaja..

Skrevet

Jeg burde vel egentlig stå opp å spise... Jeg våkner alltid i 4-tiden for å gå på do, og da kjenner jeg at jeg er veeeldig sulten, men jeg er så trøtt at jeg ikke orker å lage meg noe mat, men får betale for det når jeg står opp, for da er jeg VIRKELIG sulten. Hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...