2tettebabyer Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Og det føles godt, men merker jeg er litt irritert for at ikke gravide får innvilga en time ekstra på eksamen. Måtte ha med legeerklæring på bekkenløsning eller noen andre plager for å få det. Men det går jo sikkert bort en time bare i tissing da :-( Det tenker de ikke på.... Men men, det får gå som det går og uansett godt å være ferdig :-) Mange fler her som tar eksamen høygravid=??
Diddels Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har ikke tatt eksamen eller noe, men vil allikevel si gratulerer med gjennomført, og lykke til med svaret
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Gratulerer:) Skulle egentlig ta eksamen i dag, men fødte 27. november, og klarer ikke sitte enda- så måtte utsette den til våren. Har to igjen, en på mandagen og en neste fredag! Får ammepauser hvert fall! Men gruer meg til å ha med mini. Blir så mye ekstra stress, og får nesten ikke lest noe heller..
2tettebabyer Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 tusen takk for det :-) Det er tøft av deg om du tar eksamen etter at du har født, og så tett opptil... Fokuset ditt er ikke akkurat i pensumbøkene da kan jeg tenke meg.... Du får ha lykke til om du velger å prøve å ta eksamen, men om du utsetter så skjønner jeg det godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå