Gå til innhold

Ei venninne som vil bli gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg har lyst til å bli gravid. Kjæresten har ikke lyst på barn enda siden de er unge, så han bruker kondom når de har sex. Venninna mi pleier å stikke hull i kondomene med synål i håp om at et "uhell" skal skje... (Uten hans viten så klart) Kan et lite synålhull føre til graviditet? Burde jeg si ifra til kjæresten hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan føre til graviditet og kondomen kan sprekke.

JA du bør si fra til han.

Noe så frekkt og uannsvarlig som din venninne skal man lete lenge etter.

Skrevet

Ja det kan det, men det er nok ganske små sjanser siden de fleste kondomer også inneholder sæddrepende midler.

Jeg synes venninnen din er slem. Man skal ikke drive med slikt lureri!! Et barn er et stort ansvar som man har resten av livet, og han tar sine forholdsregler med å bruke kondom, da fortjener han søren ikke bli lurt på denne måten!!

Dersom kjæresten hennes også er en venn av deg ville jeg ha sagt det til ham. Hvis ikke ville jeg ha gjort alt for å få henne til å forstå at det hun gjør er fryktelig galt!!

Skrevet

Oy, sånt er jo ikke greit å gjøre mot noen. Utrolig respektløst ovenfor kjæresten hennes. Om hun absolutt vil ha barn NÅ og ikke er villig til å vente til han er klar for det så må hun finne noen å få barn med som faktisk har lyst. Det å lure noen til å bli foreldre når de har sagt klart ifra at de ikke vil, det kommer det skjelden noe godt ut av. Det at hun har så lite respekt for kjæresten sin er jo også et tegn på at forholdet gjerne ikke er særlig solid i utgangspunktet.

Synes absolutt kjæresten hennes burde få vite om dette

Hvor gamle er de?

Skrevet

Hun er 20 og han er 21. De holder begge på med utdanning.

Venninna mi har alltid vært glad i barn. Men jeg hadde aldri trodd at hun kom til å gjøre noe så egoistisk. Jeg ble helt paff da hun fortalte meg det.

De er et vennepar av meg og sambo, så er jo litt venn med han også. Er litt usikker på hvordan jeg skal få sagt det. Men kan jo ikke akkurat utsette det heller siden det er fare for graviditet

Skrevet

Dette er jo hårreisende! Man kan da ikke lure noen til å bli far mot sin vilje.

Skrevet

Nålehull gjennom kondompakkene kan han fort komme til å oppdage. Dessuten: om hun nå skulle bli gravid, kan han komme til å tro at hun har vær utro ...

Skrevet

Da gir jo ikke det kondomet beskyttelse hverken mot kjønnssykdommer eller graviditet. Damene faktisk har valget mellom å beholde eller ikke, menn er prisgitt at dama ikke blir gravid uten at dette er planlagt.Kondom er jo den eneste måten en mann kan sikre seg mot uønskede barn på, for ikke å snakke om sykdommer.... Veldig dårlig gjort! Jeg ville nok ha sagt til henne at hun har feks en dag på seg til å innrømme dette ovenfor fyren, før jeg selv hadde sagt det til ham..Kan være litt enklere for ham å få vite det av henne, så han slipper å føle at han er den siste somfår greie på hvordan det ligger an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...