silje3 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 hjelp meg...... kjenne ganske godt livmora mi, så i dag tenkte jeg d jeg sku måle berre for morro skyld.... og målte fra skambeinet og opp til der livmora sluttet... og det var ca..18-19 cm. og jeg har jo kun kommet til uke 14+5...... svelg.....
♥Madame_Mim♥ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hmm det virket litt langt... iføle ukene dine så skal jo livmoren nesten akurat ha kommet over skambeinet... Er du sikker på at du målte riktig? Det kan jo hende at du er lenger på vei enn det du tror, eller du kan få deg en ekstra overraskelse når du skal på ul :-P Flergangsfødende får jo også fortere mage enn førstegangs :-)
silje3 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 det er jo min tredje min, men lell da gitt...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Er annengangsfødende og fikk målt livmoren hos jordmor da jeg var 13+4. Da var den 13 cm,og lå øverst i det grønne skraverte feltet på grafen, altså over den røde streken. Er du helt sikker på at du fikk målt rett? Jeg klarer det ikke selv. Men livmoren skal jo være godt over skambenet nå da.
gullet06 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Svarte deg på tvillingforumet og jeg, men vi har begge 2 samme mål som jeg hadde imellom uke 14 og 15. Og jeg venter 2 Kanskje det er 2 du vener å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå