Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 At de kankje søker mer bekreftelse på det overfladiske og dermed blir mye mer smigret av en annen kvinnes oppmerksomhet og begjær enn mindre forfengelige menn.. Enig i den teorien?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Er du forfengelig? Jeg vil nok heller si det er individuelt uansett hvordan du ser på det. En må aldri stigmatisere folk for hvordan de kler og ter seg. Det er bevist gang på gang. Jeg tror at hvem som helst kan være utro uten at du en gang aner noe som helst. Jeg stoler 99% på mannen min. Den ene prosenten er der fordi jeg ikke tar han for gitt
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det er min erfaring. Men det er alltid forskjell på folk!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Tror heller det er motsatt. De mest forfengelige er egentlig ganske sjenerte, og altså ikke de som flørter og sjekker opp andre.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Neppe. Synes alle typer er like kandidater til utroskap. Forfengelig typer er ofte fornøyd med å bli beglodd...bare at de ikke skjønner at vi glor fordi vi er fasinert av jåleriet deres. Ikke at vi tenner på de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå