Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Er 9-10 uker på vei, begynner å få litt mage, og ser ellers litt oppblåst og småtjukk ut, hehe! Skal på høyfjellshotell hele jula, og lurer fælt på hva jeg skal ha på meg....er jo litt tidlig med reale gravideklær enda.... Noen tips?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Nå er jeg bare en titt innom her, flytter egentlig over til 3 tri til søndagen... Jeg skal ha på meg en tights og en fin strikket kjole. Har også kjøpt meg en fint, langt smykke på lene-V som jeg synes passer veldig fint inntill. Tightsen handlet jeg på expecting som er en mammabutikk, men det får man jo tak i overalt. Kjolen kjøpte jeg på H&M! Jeg er jo nå 27+6 på vei, og jeg har enda ikke handlet noen ting som er mammaklær. Jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Når moten i år inkluderer tights og lange strikket gensere/kjoler så ser jeg ikke noe grunn til det :-)
Ronja88 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Er akkurat 12 uker på vei på julaften, så bekymrer meg ikke så mye Men vil gjerne vite hvor man får tak mammaklær
§juni-2010§ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er 12 uker på vei og ser ut som jeg startet julematen for en måned siden! Ser ganske småfeit ut med andre ord =P Jeg hadde hedigvis en kjole i skapet som passer til juletiden. Den er i silkestoff og livet er under puppene så den er vid og go og sitter ikke etter. Det er pent og behagelig og ha på seg =) Sett en del kjoler rundt omkring med livet under puppene. Om det er forståelig, vanskelig og forklare, slenge med en link til hva jeg mener jeg! =) http://www.eleganse.no/images/P8030011.JPG Lykke til med letingen =)
petite fleur Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg fant meg endelig julekjole i dag, på B-young. Svart med stropper, empireliv og plissè fra livet og ned til knærne. Elegant med plass til mage :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå