Gå til innhold

Har magen deres sunket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min har sunket og hodet er festet. Kan jeg forvente at noe skjer snart? Termin 11.12.

Kan ikke huske at magen sank sist, men så har jeg en gigantisk mage denne gangen (39 cm) så litt ned må den kanskje.

Dere som har født før, hvor lenge før fødsel sank magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ærlig talt ikke huske om den sank noe særlig. Husker at folk kommenterte det, men jeg syntes vel ikke den hadde forandret seg nevneverdig. Magen har ikke sunket enda og jeg er 36+2. Vet heller ikke om hodet har festet seg.

Skrevet

Her var det ikke snakk om å gjøre noe gradvis, hun gikk fra å spinne rundt som en tulling til å ha festet hode på en natt. Kjente veldig godt hva hun holdt på med den natta, som ikke mer enn kanskje en time til sammen. Siden hun sfestet hode og magen sank så fort fikk jeg masse bittesmå strekkmerker på nederste del av magen, huden hadde ikke sjans til å heng med på hva som skjedde. Tenkte det kanskje betydde at noe var på gang siden alt gikk så fort, men det gjorde det ikke (heldigvis), for det er litt over en mnd siden hun festet hode, ca 6 uker før termin.

Skrevet

Jeg er 33 + 4 uker, og her er hodet så godt som festa :) Magen har sunket også =) Er førstegangs, så håper ikke fødselen nærmer seg.. Regner med legen min hadde sagt det på kontrollen idag, da.. Men ei venninne sa detta, at nei, NÅ var det ikke lenge igjen ! :S

Skrevet

Min mage sank aldri sist, hadde magen opp i lungene helt fram til fødselen, den sank ikke før vannet var tatt og barnet ikke lenger hadde noe å flyte i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...