Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Uff.. I går falt jeg ned de siste tre-fire trinnene i trappa mens jeg bar trollet mitt. Jeg falt rett på ryggen på et trappetrinn og så ned på gulvet. Er blå og hoven nå. Jeg syntes det var kjempeskummelt. Trollet begynte å hylgråte, men jeg tror det var mest fordi han ble redd (er 8 mndr) og kanskje fordi han fikk et støt i kroppen, men han falt ikke egentlig. Fikk heller et støt mot magen min fordi jeg jo holdt han.. Det jeg tenkte på etterpå var at jeg er glad jeg ikke automatisk slapp han for å begynne å ta meg for osv, og at dette kanskje skyldtes et slags morsinstinkt.. I dag lurer jeg heller på om det egentlig kanskje var for liten tid til å greie å ta seg for uansett.. Og, at jeg ville falt helt likt hvis jeg ikke hadde holdt han.. Samtidig har jeg falt ned trappen før (for ikke altfor lenge siden), og fikk langt mindre vondt da... men, det er kanskje en tilfeldighet.. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Tja..et troll tåler vel en hel del.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Du må slutte å falle i trappen på den måten! Må være greit å få bekreftet at morsinstinktet er på plass, og at du ikke slenger ungen fra deg for å redde deg selv! Men det er selvfølgelig mulig at du hadde slått deg litt mindre om du hadde muligenheten til å ta deg for. Trollet (huff da) hylte helt sikkert bare av sjokk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Det er skummelt når sånt skjer. Om du ville ha greid å ta deg for eller ikke hvis du prøvde vet jeg ikke, men du vet jo ihvertfall at du ikke prøvde:-) Dvs, du tenkte først og fremst på trollet ditt (!?). Men, seriøst, hva med å legge teppe i trappa? Det høres ut som du har for vane å falle i den.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ramle også med trollet mitt engang, på glatta. Det eneste jeg tenkte på var å holde fast trollet, endte med 3 dager på sofaen med hjernerystelse og knallstiv nakke:s Tror instinktet ditt tok over og beskytta barnet:) litt godt å tenke på det også. Husker det eneste jeg rakk å tenke var at jeg ikke måtte slippe han:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå