Gå til innhold

Jeg eier ikke matlyst! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk akkurat like lite lyst på absolutt alt! Ingenting frister :( Er dette normalt? Hadde fin apetitt på slutten med førstemann. Er i uke 36 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sånn hele svangerskapet. Hvert eneste måltid har vært en liten kamp, på et tidspunkt ble jeg helt på gråten om noen spurte hva jeg ville ha til middag. Har heldigvis blitt litt bedre de siste ukene. Ikke at jeg har lyst på noe særlig, men tanken på mat i seg selv er ikke like ille lenger.

Skrevet

Det har jeg også slitt med i hele svangerskapet. Jeg har liksom hørt at dersom man venter jenter så får man en matlyst som ikke ligner noe!! Det stemmer hvertfall ikke på meg! Huff.

Det eneste som frister er middag og helgemat som pizza, lasagne osv. Brødmat og knekkebrød er en kamp.

Nå har jo den lille jenta begynt å kreve en del mat også, så jeg skulle jo så absolutt ha fått i meg en del mer enn det jeg gjør. Spiser stort sett bare 2 ganger om dagen, og sitter med veldig dårlig samvittighet fordi jeg vet det er for lite..... har 3 mnd igjen til termin å, så regner med at det bare blir verre :-S

Dersom noen har tips så er det bare til å komme med dem :-)

Skrevet

Har det sånn eg og! Er i veke 38, og kunne helst tenkt meg å latt vere å ete. Men no er det helg og pizzaen står klar i omnen! Det blir godt! Men ellers så har eg forsåvitt lyst på mat heilt til den skal puttast i munnen. Då frista den ikkje lenger... veldig kjedeleg. Særleg for han som har vore flink til å lage mat til meg.

Men jenter, no e det helg! og det er lov å kose seg med det ein har lyst på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...