Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det er vel så motsatt som det kan bli? TROR jeg haddde foretrukket zumba, ser for meg at pilates er drepende kjedelig. Men hver sin smak...
Pixie Power Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det viktigste med trening er å finne det du synes er gøy :-) Da holder man ut og resultatene kommer gjerne fortere. Dette er jo veldig forskjellige treningsformer, så tenk mer på hvilken som kommer til å få deg til å fortsette den gode rurinen fordi du gleder deg til trening!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har bare vært på pilates en gang, men fy pokker for en god trening det var! Det går jo mye på teknikker, men man kjenner virkelig at de muskelgruppene som skal trenes blir trent. Og da føler jeg at jeg virkelig får gjort det jeg skal, så pilates kan anbefales sånn sett =)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ville valgt pilates fordi jeg hater å danse på den måten som de gjør i Zumba. Du må bare finne ut hva du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå