Gå til innhold

Flere som betaler bleiepenger i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk første regninga fra barnehagen guttungen skal begynne i i januar, og der var det lagt til 130 kr i bleiepenger. Flere som har det slik i barnehagen? Hva betaler dere i bleiepenger evt? Vet det er frivillig å betale eller ha med bleier selv, men bare lurer på om det er vanlig å ha slik ordning i bhg, og hvor mye andre bhg tar for "tjenesten".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

130 kr i mnd?det var sinnsykt mye da.med tanke på hva bleier koster.har med bleier vi å det blir kansje max 2 pakker i mnd.som er ca 70kr i kostnad

Skrevet

Vi bruker barnehage nr to nå, byttet pga flytting. Har i begge barnehagene tatt med bleier (i den siste må vi ha med våtservietter også)... Ligger bare en lapp i hylla når barnet trenger flere bleier, men skulle gjerne betalt penger i stedet for å dra bleier til og fra barnehagen, på samme måte som å betale matpenger i stedet for å smøre niste hver dag... Jeg synes det er veldig greit:)

Skrevet

Eldste gikk tidligere i en bhg der vi betalte 400,- per halvår. Nå har vi med bleier og våtservietter selv. Syns egentlig det var utrolig praktisk når vi slapp å ha med bleier og våtservietter.

Skrevet

Takk for svar. Jeg og synes egentlig at 130 kr mnd er ganske dyrt. I hvertfall i forhold til hva jeg bruker her hjemme. Kjøper jumbobox med pampers på OBS, 120 bleier for 89 kr, og den holder leeeenge. Supplerer litt med up and go og. Men visste jo ikke om 130 kr faktisk er dyrt rundt om kring i bhg. Høres ut som et bedre løsning da med 400 kr i halvåret. Har ikke bestemt ennå for om vi skal akseptere avtalen eller satse på å levere bleier selv. Våtservietter sto det ingenting om. Flere som har erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...