AussieAnette Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Måtte jo kjøpe det, og fy søren så moro. Ble sykt svett kun av basics steps. Er noen av de jeg må gå gjennom flere ganger for å få til, men tilslutt skal jeg klare det. Det er hvertfall god trim.. :) Flere som har prøvd?
Kleint Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Niks, men vurderer sterkt å kjøpe det:) Så det er moro?
AussieAnette Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg syns det var verdt pengene ja. Veldig artig. For gravide: tja, ser ikke for meg at jeg hadde klart å hoppe rundt når jeg var gravid. MEN du kan jo ta stepsa bare ikke på nivå 3. På nivå 2 hopper man ikke. Vanskelig å forklare. Men syns det er steps der som gravide kan ta. Også kan du heller ta resten og ta det helt ut når du ikke er gravid lenger.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Tok bare å lastet det ned jeg da. Sparte mye penger
AussieAnette Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har verken kabel fra pc til tv eller cd rom og cd brenner.. så her går det dårlig og laste ned. Og svært dårlig lyd på pc'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå