Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har aldri hatt noe problem med lukt nedentil før nå. Rett etter fødsel for 9 mnd siden luktet jo renselsen grusomt, men så forsvant renselsen og nå lukter jeg rett og slett bare veldig vondt nedentil. Jeg dusjer hver dag, men om jeg feks. dusjer om morgenen, så lukter det såpass stramt fra underlivet mitt om kvelden at jeg merker det om jeg feks. sitter med bena i kors. Jeg har ikke noe merkelig utflod, ei heller mye, ikke kløe eller noe annet. Ikke fått mensen tilbake, ammer. Noen som vet hvorfor den lukten er der?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ta en tur til legen og sjekk om du har noen infeksjoner. Garnerella lukter grusomt, ifølge min venninne, hun har prøvd:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Du burde ta deg en tur til gyn å ta en bakterieprøve så får du et sikkert svar. Lukter det litt stram fiskelukt på en måte? Da kan det være bakteriel vaginose, en vanlig irritasjon/bakteriel forandring du kan få i sjeden. Den er ikke smittsom som andre kjønnsykdommer da dette ikke er en kjønnsykdom. Men du må ha behandling for å bli kvitt problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå