ღMorgenSolღ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Er i uke 34 nå, og har begynt å tenke litt på det at det er vel snart på tide å ha den klar?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Forrige gang tror jeg at jeg hadde den klar en mnd før termin, ca. Nå er jeg i uke 36 og har akkurat begynt å TENKE på det... Hehe.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Tar det alltid på sparket jeg. Selv nå. Er i uke 37 med termin 31 des, fødte prematur for 2 år siden, men tar det med ro. Vi har ikke lang vei til sykehuset da.
The Bad Gal Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 På termindagen, tror jeg. Mulig jeg skal pakke litt før denne gangen, siden ting kan gå enda raskere en sist, men er ingen krise, vi har 25-30 min.til sykehuset, så mannen min kan bare ta med det jeg trenger i etterkant om vi ikke får tid. Ingenting å stresse med, man trenger ikke så mye. (sett bort ifra de som har lang vei da)
January10 - Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 skal pakke min klar i løpet av helgen. Har enda 39 dager til termin. Har 2 timer kjøretur til sykehuset, så greit å ha det klart.
_Løvemamma_ Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Min har stått helvferdig ganske lenge. Er nok ikke nødvendig, egentlig, men det er jo litt koselig da, også er det så mye letter å slappe av når jeg vet at alt det praktiske er på plass:)
Isadoramamma Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Er i uke 39, og den er påbegynt, men ikke komplett. Må vaske hjemreiseklær til baby,men ellers tenker jeg å hive oppi siste rest når jeg begynner å kjenne tegn på at noe er i gang:-)
ღMorgenSolღ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2009 hehe det er så typisk meg å la det bli med tanken.. =P Har ca 30 min til sykhuset jeg også, så jeg burde vel surre meg til å gjøre det, for skjer det noe før jeg har gjort det angrer jeg helt sikkert
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Selve fødebagen er jo ikke så farlig. Da er det verre med sykehusbagen, som skal inneholde alle klærne til både deg og babyen (og kanskje også far). Jeg har skrevet liste over hva jeg vil ha på fødestua og jeg klarer fint å slenge det oppi der på en ti minutters tid.
_Løvemamma_ Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 For min del får det holde med en bagg, til både fødsel og sykehus. Det får være måte på hvor mye man skal holde styr på. Kan uansett ikke komme på så mye jeg vil ha på fødestua, tror jeg kommer til å være ganske opptatt i min egen verden. Har pakket kamera med lader, og tatt med en bok i tilfelle ting skulle gå veldig sakte.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 15 dager til termin.. (HJELP) og i går lukket jeg bagen helt.. Så da er jeg klar gitt. Jenta kan komme når somhelst.. IIIiiiiiik!! Grugleder meg her jeg sitter.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 det har jeg bare tatt på sparken tidligere jeg.. men greit å henge opp en liste en eller annen plass med hva du behøver å ha oppi! en har som regel ti minutter å pakke på når men kjenner at noe er på gang. er alltid noe man trenger oppi den baggen, så tar man det utav, å glemmer å putte det oppi igjen:)
ett til! Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Jeg orka ikke å tenke på alt jeg måtte huske på å ha med meg,så jeg har lik så godt pakka bagen!har 39 dager igjen,og når jula kommer etc så er de tgreit at bagen blir med når vi skal bort i tilfellet noe skulle skje i mellomjula (noe jeg håper IKKE skjer..!)
prins 07, prins 10 Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Enda en ting jeg må gjøre...., jeg kommer garantert til å føde oppi alt dette kaoset med julegaver og babyting som ikke er klart. Men jeg "skal bare", "gjør det imorgen", "januar er lenge til, det er jo et helt nytt år liksom.... blæææ
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 Det er akkurat sånn jeg har det, prins 07! Det føles så lenge til siden det faktisk er snakk om 2010, men dagen før termin er det jo enda 2009... Hehe.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Hmmm... 19 dager igjen til termin her og har bare tenkt på det innimellom;) Hehe... Nei, bør vel få begynt å somle sammen noe. Blir bare 1 bag på meg også. Orker ikke skille mellom fødebag og sykehusbag. Til uka skal jeg prøve å komme meg til byen. Kjøpe hentesett til gutten i magen (har ikke klart å få kjøpt det en gang!!) samt toalettsaker til oppholdet. Skal unne meg noe ekstra godt hadde jeg tenkt. Det er helt fantastisk å dusje etter vel overstått fødsel! Har ikke kjøpt noen ammetopper heller! Det må jeg få tak i... Å, hjelpe meg, det blir litt stress dette her kjenner jeg;) Hehe... Men er rimelig sikker på at lillegutt ikke kommer før nærmere termindato allikevel, så det går nok helt fint;)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 hello jeg er ikke kommert så lang ennå,har ikke termin før i februar. men blir nåkk å pakke baggen klar i januar sikkert. Her hvor vi bor er det 3 timer til sykehuset å jeg synes det er litt kjiipt hvis far må kjøre 6 timer tilsammen får å hente noen jeg har glemmt.,..
Marius og Jonas! Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Bagen min ble pakket i dag! Er i uke 36, termin 9.januar, men siden jeg hadde styrtfødsel 10 dager før termin med førstemann, så tar jeg ingen sjanser denne gang! Er nok litt tdilig ute, ja, men..... =)
Clarsen*fødeklar*<3 Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 6 dager igjen og ikke pakket. Men skrevet en lapp.. Skal få pakket i morgen tenker jeg:)
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #20 Skrevet 4. desember 2009 Har pakket det meste egentlig, men noen ting jeg mangler. Men dør ikke av den grunn om det skulle skje noe Det eneste jeg vet jeg må huske når det skjer er å få oppi kamera og lader! Litt mat og toalettsaker så er jeg i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå