Bulikuli Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Var på intervju mandag for snart to uker siden på en stilling jeg har søkt på. Skulle få svar i slutten av denne uken om jeg er aktuell eller ikke. Har prøvd å ringe denne damen som ansetter, to ganger. En gang i går og en gang i dag. Hun kan se at jeg har ringt på displayet sitt. Så til spm. Ville dere ringt igjen eller evnt sendt en mail å spurt om de har bestemt seg? eller bare ventet til de tar kontakt? De sa de skulle ringe meg . Vet hun sjekket referansen min på fredag for en uke siden.
Ophelia & Jr. Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde ikke klart å vente, så jeg hadde ringt en gang til i dag. Hadde jeg ikke fått svar, hadde jeg sendt en mail. Utrolig kjipt å måtte gå å gruble i helga uten å vite at du har gjort ditt for å få svar. That's me.
Bulikuli Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Heller nok også mot å ringe for så evnt sende mail. Eller bare sende mail med en gang. Klarer nesten ikke vente. Dessuten så tenker jeg at jeg viser initiativ ved å ringe/sende mail og det kan jo være positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå