Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Min mann tuller å sier han er immun mot si. Vi har hatt det i hus og han ble ikke smittet. Nå er resten av oss vaksinerte, men han vil ikke. Rett og slett fordi han ikke gidder! Han er ikke imot vaksinen og vi er enige om at barna våre skal ta den. Nå har han mulighet til å ta vaksinen men han gidder ikke... I fjor jul lå vi med influensa og det ødelagte hele julen Har ikke lyst til at han skal bli syk denne julen også.. spesielt for hans del og for resten av familien også.. er ikke det samme når pappa ligger kjempesyk. Vi skal også ha gjester.. Kanskje han er heldig å slipper unna men nå har dem det på jobben hans også og det skal vel godt gjøres å ikke bli smittet når huset er fult av unger og han møter mange mennesker på jobben. Hvorfor ta sjansen?? åååååå!!!!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 La han bestemme selv da! Det er hans liv- og ikke minst hans kropp! Han må få ha sine egne meninger ang vaksinen, du kan ikke presse han til å gjøre noe mot kroppen hans- uten at han vil.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Nei jeg vet jo det! Men det går jo utover resten av familien hvis han blir liggende syk i jula!! Men han er ikke imot denne vaksinen, han er for at barna våre skal ta den. Men han gidder ikke å dra ned å ta den fordi han er "immun" sier han og ler! Skal vedde på at han ikke ler lenger når han har 40 i feber og ikke klarer å spise ribba! Hadde det vært en grunn til at han ikke ville så hadde jeg ikke sagt noen ting. Men prøver å få han til å ta bryet med det så vi kan få en fin jul i år og ikke en reprise av i fjor.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Hven av dere hadde det og hvorfor har denne personen vaksinet seg? Dette må han bestemme selv. Slutt å mase.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Fortell ham at vaksinen settes i rumpa av en vakker sykepleierske.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Høres ut som min mann. Han gidder ikke å gå til legen å ta den, s elv om jeg er gravid og vi har to barn i risikogruppen her hjemme..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 haha skal si det ja da løper han nok ned Men nå har han sagt han skal ta den! Han var helt enig når det kom til stykket.. han skjønte at det var like greit.. han har som sagt ikke noe imot denne vaksinen men bare gadd ikke hi
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Har det slått deg at mannen kan få omgangssyke, bihulebetennelse eller vanlig influensa i julen, for å nevne noen? Du er ikke garantert en frisk mann (eller familie) i julen, selv om dere er vaksinerte hele gjengen...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 vet jo det Men da har vi gjort det vi kan for å ikke få si
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Dersom dere har hatt svineinfluensa i hus, så er det jo tull å vaksinere seg. Har en hatt den, så er en immun. Ikke alle får den. Min datter er fortsatt frisk, selv om resten av familien har hatt SI..... Hun får den heller ikke. Det er jeg sikker på. Den er nemlig på tilbakegang nå, og jeg vet pr i dag ingen som er syke av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå