Gå til innhold

Erta er ute :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iver kom til verden 2 desember kl. 22.15.

Fødselen startet kl 21.00, så dette var styrtfødsel uten like. 2-10cm på en time og 15min press.

Herligheten er 4kg, 53 cm lang og 37 rundt hodet.

Mammaene kunne selvfølgelig ikke vært stoltere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:O)

Skrevet

WOW ;O)

Gratulerer så mye med lillegutt ;o)

Skrevet

Oioi, det gikk fort! :) Gratulerer og håper det går bra med mor etter en slik strabas!? :)

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye!!!

Hvordan rakk du frem? Hadde du noen tegn på forhånd?

Jeg lurer veldig for jeg er redd det kommer til å gå like raskt med meg.

Kos dere med førjulstiden.

Skrevet

Gratulerer! Det gikk jammen fort..Lykke til videre

Skrevet

Takk for gratulasjoner :)

Termin 061209, jeg var på sykehuset fra før (gudskjelov) og legen kjente på livmorhalsen min. Også sa hun at jeg var såpass moden at hun lurte på om jeg ville ta vannet slik at jeg kunne gå i fødsel, jada sa jeg. Så da tok de vannet og vips så var han ute på en times tid. Hadde jeg vært hjemme og vannet hadde gått der, da hadde jeg i følge legen født hjemme på badet ;)

Litt heftig at det går så raskt, kroppen min reagerte med store skjelvinger etterpå. Men nå er alt veldig fint med oss begge :)

Skrevet

Oioi! Fatter ikke at d er muli å føde sååå kjapt!! Flaks du var på sykehuset! :-)) Gratulerer, og kos dere masse! :-))

Skrevet

Ja du var der ja..det var godt:)

Jeg har en helt lik fødsel i godt minne for under to år siden. Jeg hadde 5 cm etter en modningspille og de cm merket jeg ikke.

Vannet mitt ble tatt ved 5 cm og da sa det bare pang.Da hadde jeg noen små knip i en time, så ved 6 cm haglet riene på uten pause i 20 min og to pressrier så hadde jeg født en gutt på 4500.

Jeg er to dager unna termin nå og på tirsdag har jeg time på sykehuset. Blir litt usikker på om jeg ønsker en like intens fødsel en gang til...er godt etterpå for man finnes jo ikke sliten, men jeg trodde jo seriøst jeg ikke skulle få puste. Jeg rett og slett skrek i 20 min..

Min første fødsel tok 5 timer, men det var mer passe tempo.

Har en time reisevei til sykehuset nå og jeg er nervøs for at det bare skal si bang nå også...

Oi det ble den avhandlingen dette.. He he he bare litt nervøs...så kjente jeg meg igjen her..

Kos deg masse med "erta"

Skrevet

Wow!! Gratulerer så mye! Hjelpe meg så kjapt det gikk, da! Må ha vært veldig intenst... Kos dere masse i tida framover:)

Skrevet

Gratulerer så mye Lacey, nok en gang! Må bare spørre deg- hvor får man bestilt slike effektive drømmefødsler hen? Kunne godt tenke meg noe sånt no neste gang hehe! (og PS; hvis du rakk å bekymre deg for shavede legger eller bikinikant denne gangen også, DA blir jeg mektig imponert her altså;)

Kos dere masse der hjemme- håper amminga sitter og at Iver er ivrig på puppen:D

Skrevet

Gratulerer med gullet, samme størrelse som min jente som også kom i et forrykende tempo.

Greit å være på sykehuset da.

Forstår at man gruer litt neste gang etter en styrtfødsel.

Min fødsel tok 45 min og da kneip jeg egentlig i 20 av de.

Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig at det går så fort.

Har akkurat 5 min med bil til sykehuset, hadde jo ikke dratt om det var lenger. Trykketrang etter 15 min alene hjemme på badet litt hektisk kan man si:)

Er ikke helt sikker på om jeg vil kalle det drømmefødsel, men he he men effektivt var det

Kos dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...