Gå til innhold

Synske, medier, spåing osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som ser på de som faktisk tror på sånt som mindre begavet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er vi det?

Eller er det bare du som er trangsynt og kanskje litt redd for ting du ikke helt vet hva er?

Kom med noen gode argumenter for hvorfor vi er mindre begavet da? :o)

Skrevet

Jeg synes det er synd på dem som må se ned på andre folk, uansett hva det gjelder. Det er aldri riktig å dømme folk og sette de under kategeorier.

Håper du en dag forstår dette også HI.

Høres ut som du er bitter for noe også. Har du problemer hjemme?

Skrevet

Jeg tror på slike ting, men tror ikke jeg er mindre begavet.

Hvis jeg er mindre begavet synes jeg iallefall det er godt gjort at jeg har klart å skaffe meg en høyere utdanning og en lederstilling i et krevende og ansvarsfult yrke.

Synes du mennesker som er kristne, muslimer eller andre aktivt troende er mindre begavede også? Det går jo ut på de samme, tro på noe som ikke kan bevises.

Det vil jo si at en veldig stor del av menneskeheten er mindre begavede.

Men jeg kan gi deg rett i en ting. Jeg kan forstå at man begynner å lurer litt noen ganger. Enkelte er ukritiske, sluker alt rått. Betaler i dyre dommer hos såkalte klarsynte og medier som faktisk bare skor seg på andres naivitet.

Selv er jeg ekstremt kritisk og følger bare med på de med "nådegaver" som har så sterke evner at de har ord på seg for å være gode, og ikke trenger å reklamere i medium og som ikke har spå telefonlinjer til 30 kr minuttet.

Jeg tror ikke man trenger å være mindre begavet for å tro på at det finnes noe mer enn det som vi pr nå kan "bevise". Noen av oss har hatt opplevelser selv også. Det er en berikelse i livet rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...