Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har de siste to-tre ukene tatt lifeline gravid, men jeg har blitt MER kvalm....noen samenheng? Jeg er 13+2.
Annikka Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg blir alltid kvalm av vitaminpiller dersom de ikke tas med mat, gravid eller ikke. Prøv å klinke dem ned sammen med middagen eller noe sånt.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jepp. Jeg er mer kvalm etter jeg har tatt dem en før, så prøver og ta di tidlig på dagen, så jeg får en ok kveld... Hjelper og ta dem rett før jeg skal hogge inn middagen. =)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 ja, jeg er kvalm stortsett heledagen, saa jeg spiser ikke stort heller, saa det blir det nok bare verre av...er sykmeldt paa tredje uka og skulle ha vært ute i jobb igjen syns jeg, men det gaar ikke saann jeg er naa...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Uff nei. Jeg har vert sykemeldi i to mnd pga oppkast heletiden. Det er skikkelig kjipt. Har tatt av 8 kg. Og det er jo ikke så bra da. Godt jeg har mye og ta av;) Men til mer kvalm du er, og til mindre du spiser. Jo viktigere er det og få i seg vitaminene. Og ikke minst omega pillene. Ivertfall om du er som meg. Det er ingenting som lukter eller smaker verre en fisk når jeg er dårlig. Hoho...
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg blir kvalm bare av tanken paa mat....samme hva. Og er det noe som frister saa er det helt jævli naar jeg spiser det....kjempemoro!!! ......men jeg kaster ikke opp da!
W29 Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 jeg ble faktisk mindra kvalm av å ta vitaminene, men jeg tar noen jeg kjøpte på ferie i usa som er for gravide og ammende. mye B-vitaminer i dem og det hjelper mot kvalme. tran takler jeg ikke, men nå har det kommet trankapsler som ikke løser seg opp før de kommer i tarmen så man slipper å "gulpe" opp den motbydelige transmaken
kleppe71 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Jeg kjenner meg igjen. Jeg har vært dårlig og kastet opp lenge nå. Er 15+1 i dag. Fordi jeg spiste veldig lite og var så utrolig dårlig så tenkte jeg at jeg skulle ta vitaminer, men det måtte jeg bare slutte med. Jeg ble enda dårligere. Tror det er veldig individuelt. Noen sier de blir bedre av det. Ikke jeg.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2009 godt at det ikke bare er meg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå