Gå til innhold

hva betyr "engle øyner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos en healer igår og hun sa jeg hadde engle øyner, og spurte om jeg pleide å se "lysvesen" eller noe lignende når jeg var liten.. Og det gjorde jeg faktisk, pleide å føle noen som satt ved meg på sengen når jeg var redd, gikk i rommet osv. Jeg tenkte når jeg var liten at det var jesus for jeg trodde på gud da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: engleøyne

for det andre: for noe piss

Skrevet

Ok. hva var poenget med å si piss??

Skrevet

Det fins mange ting mellom himmel og jord. Jeg tror engleøyne kommer at at man er et godt menneske som tar seg tid til andre. Vi føler hvis et menneske har noe godt med seg. Martha vil sikkert omtale dette for en spesiell aura eller lignende.

Skrevet

Kan være at du er åpen for å se ting. Du skjønner nok hva jeg mener :o) Men vet jo ikke det sikkert, for har ikke hørt det før. Har du prøvd å google det?

Skrevet

Ja for jeg har alltid vært intressert av det "åndelige" på en eller annen måte. Og jeg jobber fritt nå med å hjelpe andre med å legge tarot kort osv for dem, jeg har veldig lyst til å lære meg om healing også. Føler sterk tilknyttng til lysvesen, som feks alver:) Ja jeg vet hva folk sier om sånnt.. Men det føles så riktig for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...