Gå til innhold

Når forteller dere det til arbeidsgiver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 16 fullgåtte uker i morgen, og har ikke fortalt det enda. Er jeg sent ute? Jobber på en liten arbeidplass, så gruer meg litt til å fortelle det.. Har jobbet der i 1 1/2 år og er fast ansatt..

Når fortalte dere om graviditeten? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg vart sjukmeldt i veke 8, så da fortalte eg sjefen det. var egentleg tenkt og vente til veke 12. no er eg i veke 14 (snart 15) og er fortsatt sjukmeldt. Alle kollegaene mine veit det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det i uke 14. Magen begynte så vidt å vises litt da, så da passet det fint. Utrolig deilig å ha fortalt det hvertfall. Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ventet jeg bare på å bli 12 fullgåtte uker, men så tiden bare gått.. Så nå er det på tide å få sagt det.

Gruer meg litt ja, er jo ikke akkuratt sånn at de fleste arbeidsgivere blir så begeistret over slike nyheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jo ikke det!

jeg gruet meg litt jeg og - en skal jo være borte fra jobb en stund.

men sjefen min var helt i form og tok nyheten som mine venner!!

hun skulle få vikar til den stund, å det var det.

er jo virkelig glad for at hun tok det som en god venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke noe valg...måtte fortelle det så fort jeg skjønte at jeg var gravid.(uke 6) Jobber med kjemikalier som kan være skadelig/dødelig for fosteret, og må omplasseres/eventuelt gå hjemme med svangerskapspenger under graviditet.Det endte opp med svangerskapspenger....kjedelig å gå hjemme,ventetiden blir lang. Er nå i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...