Gå til innhold

Oi, nå kjenner jeg bryllupsnervene kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det 14 (!!) dager igjen til vi skal gifte oss. Off, hater å være nervøs og spent på samme tid. Hehe.. Prøver å tenke igjennom om vi har glemt noe med tror alt er ordnet. Bestemte oss for å gjøre dette i starten av november så blir tatt litt på sparket. Men er morsomt det også:)

Er så nervøs for å gå opp kirkegulvet, tenk om jeg tryner eller sier noe feil... Jaja, får krysse fingrene for at det ikke skjer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke skader deg i fallet kunne jo det vært et artig innslag ;)

neida, bare ta det med ro og tenk at alle er der for å glede seg sammen med dere og at ingenting kan gå galt :)

Skrevet

Hadde blitt noen fine bilder det ja:P Sprutrød i trynet. Da hadde jeg nok blitt flau for første gang i mitt liv. hehe

Skrevet

Jeg skred selv opp kirkegulvet med fotsid kjole og skyhøye pums uten å hverken snuble eller tryne :-) Det går bra, men et tips, gå inn skoa inne en stund så de blir mer komfortabe og man er vant, glad jeg gjorde det. Holdt ut med 7.5cm høy og 1cm tykk hel fra kl 11- kl 03 på natten jeg :-)

Skrevet

såpass ja, ikke verst:) jeg skal ha litt lavere jeg da siden jeg går som ei gås i høyhælte sko:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...