AneC88 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hei! I dag når jeg skulle på toalettet oppdaget jeg at det kom lyserosa blod på papiret. Var etter jeg hadde hatt sex. Er dette farlig? Har lest at det kan skje, men blir veldig bekymret for det.. Har ikke hatt noe vondt i magen, og kjente spark i dag tidlig. Er forresten 22+5 i dag.. Håper noen kan berolige meg..
carinaol Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ingen grunn til bekymring om du ike har vondt. Slimhinnerne er veldig skjøre under graviditeten.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har blødd etter sex to ganger så langt. Men har jo hat litt mer sengekos en det. Så tror det er litt tilfeldig om slimhinna sprikker eller ikke. Men det er litt nervepirrende ja. Har ikke lagt merke til det før dagen etterpå jeg, fordet om jeg er oppe mange ganger om natta. Legen sa til meg at dette er helt ufarlig, og at jeg måtte ikke tenke på det i det hele =)
AneC88 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk for svar!=) Betryggende å høre at andre har samme erfaringer.. Ble litt nervøs siden det ikke har skjedd de andre gangene.. Men det har ikke vært noe mer eller friskt blod, og hun sparker som bare det, så da går det vel bra..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå