dib + bim Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Noen med erfaring? Hvem er best til hjemmebruk? Tenkt på citiz and milk eller hva den heter til mannen min. Jeg drikker ikke kaffe selv og vet derfor ingenting om dette. HJELP!
Lille skatt og lillesøster Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Vi har den og er kjempefornøyd! Både kaffen og melken blir veldig bra. Hilsen en som har lagt igjen en månedslønn eller to på Stockfleths og Kaffebrenneriet i årenes løp ) NB! Mener Elkjøp har 1000 kr i avslag på Nespresso- maskiner i disse dager.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hihi Expresso maskin er det tror jeg samma F men kansje du kan spørre forhandler,men la deg ikke lure som regel går de til dem dyreste og sier denne er best .Hvis du ikke vil ha en dyr en sier du bare jeg vil ikke ha en veldig dyr en ..
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 hahahha trudde var skrivefeil ,men den heter visst nesspresso dumme meg hahah
Gjøkeredet③ Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har Citiz & Milk maskinen.. JEg kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er, og hvor mye skryt jeg får for kaffen som kommer ut av den når vi har folk på besøk. Anbefales på det sterkeste:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå