Fru.Antonsen Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Vår søte, snille uskyldige nydelige sjarmerende datter på snart 2 år har jo utviklet sitt ordforråd enormt de siste månedene. En dag så sitter hu ved spisestolen sin og sier faen... Og det var ikke bare en gang. Vi ble jo litt overasket og paffe når vi hørte det så først ville vi ikke tro vi hørte akkurat det. Men det kom igjen og igjen og vi var ikke i tvil... (kan forøvrig ikke fatte og begripe hvor hun har lært seg det ordet der, her er vi så prektige atte ) Sammenhengen hennes ble litt ala hund- katt- mat- faen- sol- tv osv Så hun skjønner jo helt klart ikke hva det betyr. Så når jeg omsider klarte å holde maska så bestemte jeg at fxxx betyr sitron Så nå når hun har sagt f-ordet svarer jeg "åh, vil du ha litt sitron?" så får hun en liten skive, skjærer mange grimaser og sier ikke det ordet mer Vært alt i alt 3 ganger hun har sagt det her hjemme og i barnehagen har hun ikke sagt det i det hele tatt Dette funka så bra så dette vil jeg dele med andre så kansjke vi er flere som får utbytte av dette lille trikset
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 HAHAHA! Ler meg fillete her! "Sammenhengen hennes ble litt ala hund- katt- mat- faen- sol- tv osv Så hun skjønner jo helt klart ikke hva det betyr. " Bra triks forresten :oD
Mammapudding Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hehehe, morsomt Genialt triks du hadde da Jeg har litt av et temperament, så jeg har en tendens til å banne en del..satan er et ord jeg har brukt for mye, f.eks så mistet jeg noe i bakken, ble irritert og sa satan. Litt senere satt Leah å lekte, så plagdes hun med noen byggeklosser, dengte de i gulvet å ropte SATAN!! Hehe, nå har jeg byttet ordet mitt ut med sabla..ikke så farlig om hun sier det, og jeg VET hva jeg mener når jeg sier sabla Og så får vi ikke lov å si det noen av oss da, så om hun sier det så minner jeg henne på at det ikke er lov å si, og om jeg sier det så minner hun meg på det Men hun skal ha for riktig bruk
mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 bra triks, det skulle jeg ha hatt når jenta vår holdt på som verst! Jeg kom over henne da hun satt å lekte med dukka og plagdes med noe mens hun sa fan fan fan fan fan... prøvde meg på å gi henne et annet og mye snillere ord som hun skulle få lov å si. Resultatet ble at hun så på meg et oyeblikk, og så kom det "Fan i hælvete!" Suksess, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå