Gå til innhold

Hva skal dere idag da,jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute snør det og her sitter jeg med en kopp te og frokosten - deilig!:-)

Jeg tenkte bake litt og vaske klær, skifte på sengene og ta livet ganske med ro..:-)

Kaaanskje støvsuge og vaske leiligheten hvis lysten plutselig melder seg:-)

God fredag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Male gangen, tenkte jeg. Har mer lyst å sitte i sofaen med pc på fanget og ikke gjøre noe, men det går jo ikke.

Skrevet

Sette på ei maskin med klær, vaske badet, ta en lang og god dusj, stikke en snartur på butikken før jeg henter i bhg, lage middag- så blir det julebord :-D

Skrevet

Junior er ute litt akkurat nå..

Så skal vi snart en tur i butikken..

Tenkte oss en liten tur til mamma og pappa i ettermiddag,mens mannen er på jobb..

Så i kveld skal jeg bare slappe av og kose meg med tv og kanskje litt godis.. Selvom det blir lite av det om dagen..

Skrevet

Jeg har egentlig masse å gjøre men har bestemt meg for å gjøre ingenting faktisk:) Jenta mi bestemte seg for å være våken fra kl 3-4 i natt og siden hun egentlig bruker å sove natta rundt så tok det knekken på meg. Hehe så her skal vi bare leke og slappe av inne i dag:)

Skrevet

I dag tenkte jeg å ta helgevasken. Skifte på senger, vaske klær. Henger etter litt med julevask og pynting pga oppussing, så får ta fram litt pynt også! :)

Skrevet

Har lest en del til eksamen jeg har på mandag, å når samboern knør seg ut av senga skal vi ut å handle julegaver:) I kveld blir det mer lesing til eksamen :/

Skrevet

Vaske klær, bake og lage fotokalender til besteforeldre, MEN den møkkaprinteren min skriver ut bare bilder med rosaskjær, så nå går ting rett i dass. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Skrevet

Dagen ble litt ampurtert da min 3mnd gamle sønn bestemte seg for å være en del våken inatt. Fikk sprøyte igår) Måtte ha han på brystet mitt for å få sove:( I tillegg våknet eldste som har sovet natten igjennom 2 gange:( og startet dagen kl 5!!! hun som regel må vekkes.

Følte meg ganske skutt imorges. Så har sovet 2 ganger samtidig med han.. Ellers blir det bare slappe av, kose med han litt husarbeid også skal jeg ut på en rask middag ikveld:)

Skrevet

Jeg skal straks pakke klær til 6åringen, som skal til faren sin i helgen. Når hun kommer hjem fra skolen skal vi lage julepynt, lage og spise middag, og kjøre henne til far:) Så skal vi handle oss noe godt til ikveld, hjem og kose oss med minstejenta før hun legger seg:) Etterpå blir det spill- og kosekveld med samboer`n! Gleder meg:)

Skrevet

har levert en eksamen. skal ut og trille tur i slapset. i ettermiddag hente 3åringen som er på besøk hos bestemor og baker hvite kakemenn:)

Skrevet

Jeg skulle veldig gjerne vært på jobb, men er hjemme med en syk liten promp som nå ikke virker så syk lenger. Kanskje det blir en tur på Ikea i "snøstormen", ellers blir det vel å prøve og jobbe litt mellom slagene.

Kunne tenke meg å bake noe siden det snør ute :D

Skrevet

Er hjemme med ett barn som er sykt, eller bivirkninger fra svine sprøyta. Minsten ville ikke i barnehagen, hun var vist altfor syk til å dra dit idag, så da er det to unger hjemme.

Vi har vært ute og laget noen snømenn, tatt inn resten som måtte settes i boden før snøen kommer for alvor.

Vaskemaskinen har begynt å jobbe, kjøkkenet skal snart ryddes og vaskes.

Så kommer min mann datter hjem etter hun er ferdig på sykehuset, så idag skal vi ha kosekveld. Funnet meg en barnefilm jeg vil leie på tv, så vi skal nok kose oss stort. Må jo kose oss når hu eldste har overnattingsbursdag hos mamman.

Har veldig lyst til å rydde vaskerommet, men kan hende det får ligge lenger...... Har blitt oppbevaringsrom for mye rart i det siste har jeg sett.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Nå har jeg pakket til meg selv og jentene mine, jentene skal til besteforeldre i helgen og jeg skal til Oslo:)

Etter 3 blir det litt hektisk..da skal jeg først kjøre minstejenta til kaien der hun blir hentet av svigermor, så midt i rushet må jeg kjøre helt til byen igjen for å levere eldstejenta hos min far, og så må jeg handle div småting..pakke litt til..og så skal jeg på besøk:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Ja og før den tid må jeg hente eldstejenta i barnehagen, gi ungene mat og laste inn i bilen!!

Skrevet

Idag skal jeg og sambo på julebord! :)

Jenta vår på 8 mnd skal liggeover borte fra oss for første gang, så jeg gruer meg til å ikke ha henne ved siden av meg. men får håpe det går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...