Gå til innhold

hellobaby! God morgen. (om du er her... )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff tror du ikke jeg sitter her like gravid enda da? he he... Ja, ja... Nyter det nydeligew vinterværet utenfor stue vinduet, spiser frokost og ser på God morgen norge så koser meg i grunn. Startet en ny tråd jeg. Uff når jegleste det du skrev ble jeg helt på gråten. Ja, vet at det er heeeeelt merkelig t inni magen ligger det en baby som bre venter på og møte mamman og pappan sin.. Ang spørsmålet om jeg gjør noe for og hjelpe til har jeg begynt nå i det små. Min kjære blir også tvinga i halmen innimellom men han er stort sett veldig villig til det. fikk beskjed i stad t i helga skulle vi nå få testet ut om dette virkelig virket. Så da får vi se. Også maserer jeg akillesen og spiser masse sterk mat.. (noe jeg merker om natta, vann=tisseturer) he he.. Formen er lik som i går og vi har fått høre av familien at hun her gjør det motsatte av hva som er forventet av hun.. Hmmm.. Håper bare hun har det så godt og varmt at det er grunnen til hun ikke kommer ut. Hvordan er formen din i dag?

Ha en nydelig fredag... Så satser vi på at barna er ute innen helga er omme? heh... Jadda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og god morgen!! Jeg våkna bare to ganger i natt for å gå på do, og jeg følte null mensmurring eller noenting (noe jeg alltid gjør etter en dose prostalgin, hehe), så jeg ble litt forvirret, og litt skuffet òg kan man si... En skikkelig tøysejente som virkelig holder mamma'en sin på pinebenken! Men skal ut og gå mye i dag, og da får jeg mye kynnere uansett :-))

Vet ikke om du har fulgt med på bloggen til ei kreftsyk jente som heter Regine, men hun døde hvertfall i går, og jeg har grått og grått nå.. Sterk historie d der, og med mine hormoner for tiden... Måtte ta meg sammen med et skikkelig krampetak, for nå må jeg ned til legen med urinprøve og ta blodtrykket. JM mistenker nemlig at jeg holder på å utvikle svnagerskapsforgiftning, så skal ha ekstra sjekk i dag og på mandag (hvis jeg fremdeles er gravid til da! hehe).

Jeg er UTROLIG tørst for tiden! Er du òg? (Håper det ikke er svangerskapdiabetes eller noe..). Ellers kjenner jeg jo hvordan hormoner og alt har tatt seg opp de siste dagene, så kan liksom ikke tro at eg skal gå så veldig mye lenger nå. Du vet - dyra merker når de skal føde, så hvorfor skulle ikke vi ha de samme instinktene? hehe.. (Bare at i dag så føler jeg ikke at jeg kommer til å føde i løpet av helgen likevel, for kjenner jo ingenting annet enn at jeg er litt dårlig i formen, hormonell og tørst!). Du må ha en nydelig fredag du og, så er jeg nok innpå her litt senere i ettermiddag igjen etter legevisitt og laaang gåtur! :-) klemz! :-)

Skrevet

Hei, hei.. Ble skuffet på dine veiene når jeg så du var her.. Ja, ja.. ;o) Her har jeg gjort reit i dag. Og det av rein vilje he he.. tenkte at det var vert et forsøk. Min mormor satt igang begge fødslene etter skikkelig omgang med vaskekluten. Så nå er det skinnende reintr her.. (og kroppen trenger varme og hvile så har tent masse lys og fylt varmeflaska og lagt meg på soffan. :o) Spennende hos legen i dag da! Lykke til. Skal til jordmor til tirsdag... SPENNENDE detta.. Håper gå turen, litt hygge med mannen setter ting i gang for deg.. Krysser fingrene for deg.. (og for meg..)

Skrevet

Heia! Blodtrykket var steget enda litt, men ellers var prøven helt fin, så tror ikke d er noe forgiftning på gang :-) Ellers har jeg trødd i tre timer, samt gått opp en laaaang trapp som kjentes veldig godt (fikk skikkelig kynnere!). Men er redd jeg bare sliter meg ut uten at det skjer noe mer av den grunn.. Har det godt og varmt her inne også, og skal bare ligge og slappe av litt jeg og nå en stund.. Har mistet litt motet igjen, for d er veldig mange som sier at de har gått moden med åpning i mange mange uker, og at d ikke betyr noe at hodet festet seg i uke 35, slimproppen er gått, symfysemålet høyt og nedpresset helt vanvittig til tider! Snufs.. Ingen tegn er sikre tegn på noesomhelst... Min kropp er klar, men d er opp til den lille prinsessen nårtid hun vil ut.. hehe.. :-)

Skal spise sterk mat i dag, og har allerede drukket kanel-te på kaffebar med masse ekstra kanel i, så vi får se om d gjør susen! hehe...

Sambo til søstera mi har også bursdag på søndag forresten :-) Men det som er på programmet på søndag, er egentlig julekakebaking med søsknene mine pluss følge - d blir jo rene kaoset, men kjempekoselig! Spørs jo om d blir noe av da! Gjenstår å se! Julereingjøringa tok jeg vel sist helg hvis jeg ikke husker feil.. Var supersliten etterpå, og stivnet aldeles til i bekkenet og bena.. hehe..

Det blir masse gøy å se på tv i kveld, så går hvertfall denne kvelden og!

Vi har ikke snø her i d hele tatt, men julestemning i hus er det uansett! :-) kos deg masse, og håper på action på oss begge nå snaaaart! :-)

Skrevet

Hei Lykkeligeida"fødeklaaar"! Driver du og føder eller?? Blir jo helt oppspilt her siden jeg ikke har sett deg her inne siden i dag morges!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...