Gå til innhold

Jeg er alltid så bekymret og usikker :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 åringen min har null språkforståelse og ser bare dumt på meg når jeg spør hvor ting er. F.eks nesa. Hun ser bare tomt på meg og vrir seg unna. (ikke at jeg holder henne fast eller noe)

Hun har alltid lekt mye for seg selv på gulvet. Rett og slett pga min mangel på fantasi og tålmodighet. Alle andre sier at hun er ei bedagelig jente som skravler og jobber veldig for å klare det hun vil, men samtidig så virker det ikke som om hun har hastverk med noe.

Jeg tenker ikke at hun er mindre smart, jeg tenker heller at det er jeg som ikke har gjort det jeg skulle :( Så nå føler jeg at jeg har kastet bort det første året hennes pga vi ikke har funnet på noe særlig annet enn å være her hjemme (mangel på penger og ressurser)

Bare kjeft meg huden full. Jeg fortjener det virkelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du fortjener kjeft. Vær stolt av datteren din og tro på at det andre sier er sant. Jeg tror så små barn har godt at en rolig tilværelse med en av foreldrene. Den strevsomme tiden med tidspress kommer tidsnok.

Skrevet

ikke tenk sånn ,språket kommer når det skal :-)Min leker også mye for seg selv ,kan en del ord og forklarer seg sånn tåelig.Men til motsatt av alle andre så er han sein med å gå ,han er snart 19 mnd.

Han er veldig bedagelig han også.

Han går 2 dager i b.hagen og har det kjempe fint .Kansje du skal prøve det? Min går ikke flere da jeg ikke har råd akkurta nå..Ikke har vi funnet på så mye heller pga av dårlig økonomi og jeg ikke har fått lappen før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...