Gå til innhold

FLAU!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år, og har en far som bor langt inni skogen og lever som nissen. Mange mil unna meg. Han er både snill og grei, men det er noen faktorer med han som jeg skammer meg veldig over.

Han er så grisete.. Det er veldig møkkete hjemme hos han, og dusj vet han vel knapt hva er. Han har utedo, og bare det gjør at jeg sliter med å besøke han. (Han bor laaaangt unna, så når jeg drar dit må jeg være der en dag eller 3)

Men det flaueste er: Han fatter ikke at jeg er voksen. Han har en stooor sparegris, som han legger småpengene sine i. Og hver gang jeg kommer, henter han den: "Nå må du telle pengene dine da, å se om grisen har vært sulten i år!" Og der sitter jeg som en snørrunge å teller møkkete småmynter.

Ser nå at innlegget ble litt humoristisk, og det er jo en fin start på dagen :-p Hadde dere vært flaue? Der sitter mann og barn og ser på at JEG teller penger, hahaha. (Ikke kan jeg si at barna heller burdte fått det heller, for da hadde han blitt dødsens fornærmet :-p)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Hehe, jeg syns han høres skikkelig koselig ut=) En sånn liten særing som ikke helt har fått med seg at jenta har blitt stor... Tror jeg hadde tatt det med et smil :-)

Skrevet

Hehe, jeg synes ikke du skal være flau over ham. Han høres koselig ut, og du er nok dessuten bare nødt til å spille med og telle pengene fra grisen.

Det viktigste er at folk er snille og greie, og det høres det ut som om han er.

Skrevet

Joda, han er koselig. Er bare det at jeg blir megamobbet når jeg sitter der med sparegrispengene i en pose etterpå :-p Og føler meg litt dum selv også, hehehe :-))

Skrevet

Han tenker i alle fall på deg hver gang han putter penger på grisen :)

Kunne vært mye verre..

Skrevet

Jeg måtte le litt...Ser for meg deg sitte og telle småpenger med en nisse ved siden av..Ja ja.. :)

Jeg må innrømme at jeg kanskje hadde vært litt flau...Hadde vel prøvd å ymte innpå det med dusje osv.. MEn han trives nok og du kan jo ikke forandre på det.

Det beste er vel kanskje å se det positive i siuasjonen? Han tenker på deg og er vel snill. Du får nesten ta han som den han er.

Lykke til:)

Skrevet

Hahaha, det er jo akkurat slik du ser for deg, som er realiteten :-p

Har prøvd med hinting ihht hygiene, men han mener ALT er rent og i sin skjønneste orden. Han vil rett og slett ikke høre :-)

Han er veldig snill. Og det er jeg glad og takknemlig for :-) Men det var en historie verd og dele, om noen ler, hehe! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...