Cornelianelia Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har noen av dere noe erfaring med Reflex vinterdress? Er på tilbud hos Barnas Hus nå, satt ned fra 599 til bare 299 kr. Selv har vi vært veldig fornøyd med Reflex regntøy tidligere, men vet ikke noe om vinterdressen.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Min erfaring med denne er at den tåler i hvertfall ikke været her på vestlandet. Mine ble gjennomvåte i den (to ulike modeller i fjor) og tidvis også kalde, så jeg vil fraråde deg å kjøpe denne om det er mye nedbør og/eller veldig kaldt der du bor. Ellers var den helt ok :-)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har reflex vinterdress til min to-åring, skal være vinterdress i allefall... Jeg synes den vesla har virker tynn, når gradene kryper over på minussiden bruker jeg alltid hel fleecedress under, da jeg føler det trengs. Vurderer faktisk om jeg burde kjøpe en ny dress til henne som er tykkere, så slipper hun å ha så mange lag under:-) Men dressen i seg selv er veldig god, god passform og hun holder seg tørr (er ikke ute timer i slengen da). Jeg skulle bare ønske dressen var tykkere slik at jeg slipper å bekymre meg for om hun er kledd varmt nok hele tiden:-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Har brukt dem til reservedress noen ganger, syns de er helt greie, men ikke like varme og vannavstøtende som f.eks Reima.
klappe klappe søte Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Syns de er veldig bra.Et godt kjøp for en billig penge.Bor i Bergen.
Cornelianelia Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Dytter i håp om flere svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå