Gå til innhold

eige apparat til hjertelyd.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eg har kjøpt meg eigen dopler til å høre hjertelyd. Det er kjempespennande. Finn den ikkje alltid enda sidan eg kun er i veke 14, men finn den nok lettare etter kvart.Tenkte søskena etter kvart skulle få høre. Noen andre som har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg kjøpte på qxl.no. onder sidene barn og baby. Koster rundt 350 kroner der. har nett hørt hjertelyden i dag og det er beroligande. Ikkje kvar dag eg finn den enda. blir lettere etter kvart som baby veks. er no i veke 14 (snart 15) Eg fant den for første gang når eg var ca 12,5 veker. Lett å finne sine eigne hjerteslag og, men nå du har funnet både dine og baby sine hører du fort at baby sine er mye raskere. den eg har heiter angel sound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt min på mavi.no får den i posten innen en uke.. gleder meg.. det er en fin måte å fortelle det på til frøkna som skal bli storesøster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare MÅTTE bestille på mavi.no selv nå :)

hørte hjerteslag hos legen sist svangerskapskontroll, kunne godt ha hørt på den myyye lengre ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har fått mitt hjertelyapparat i posten i dag.. finner ikke hjertelyden på egenhånd jeg.. bra jeg skal til jordmor igjen på fredag.. :) er 14 + 5 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først no i veke 16 at eg finn den kvar gong eg prøver. Før det er baby så liten at det har mye med korleis den ligg om ein klarer finne det. heilt vanleg å ikkje finne i starten. No har jenta mi fått høre hjerte til babyen og det var vist stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg frykter ingen ting ennå selv om jeg ikke finner hjertelyden selv ennå.. har ikke tenkt til å prøve igjen selv før på nyåret. eneste som er litt kjedelig er at vi hadde tenkt til å¨fortelle det til min stedatter (6 år) til helgen. og da hadde det nok vært stas å få høre hjertet.. men hun får nok høre det etterhvert alikevel.

men det som var rart var at vi fant ikke våre egne hjerter med utstyret engang.. det skal man da vel?? prøvde på samboern rett etter trening, og ikke da engang fant vi det.. så jeg tror kanskje det er noe galt med utstyret vi har kjøpt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var rart. Har du hatt på aloeveragele e.l.? det forsterker lyden. men uansett skulle du finne deres hjerte. Fant kun mine hjerteslag i starten eg. kva type du har? min heiter angelsound. kostet 350 kroner på qxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brukt aloeveragel vi ja.. har en som heter jumper.. har kjøpt den på Mavi.no

kjenner ei somhar hatt slik før meg, og hos henne funket det som det skulle. men apparatet ser skikkelig jalla ut.. hehe.. jeg skal til jordmor på fredag, og hvis hun finner med en gang da. og vi fortsatt ikke finner noe hjemme så skal jeg ringe og klage til leverandør.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...