xonix Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 jeg tok en graviditetstest idag, og til min store forundring lyste det GRAVID!=) OMG! dette hadde jeg ikke forventa, ha jo slitt med å få barn i 2 år... men spm mitt er om jeg kan stole på testen? tok den slik den stod. har gått på en enkel pergokur. det står slik i bruksanvisningen: " andre ferilitetsbehandlinger (som klomifencitrat) , smertestillende midler og hormonelle prevensjonsmidler(f.eks p pillen) vil sannsynnligvis ikke påvirke resultatet. -----> kan det stemme? noen som vet? det var clearblue digital jeg brukte. klems
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 GRATULERE SÅ MYE!!!! Jeg ville stolt på testen når den sier GRAVID! Sor klem å lykke til
xonix Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 tusen takk=) er nesten for godt til å være sant, trodde jeg aldri ville bli gravid...tenkte å få meg hund hvis jeg ikke ble det...=) men får håpe at det stemmer og at det går bra:) lykke til du oxo håpmedvoksendemage=) Klem fra meg<3
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 hei du... jeg også har gått på pergotime... Jeg testet 6 dager før forventet mens, med cb digital og da stod det ikke gravid... To dager før mens testet jeg igjen og da stod det gravid! og det stod det samme på neste test dagen etter også!!!! Så tror nok jeg kan gratulere deg og si at du er gravid!!!
xonix Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 åh=) man må jo bare tørre å håpe! tusen takk for svar, setter stor pris på goklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå