Gå til innhold

Kjenner meg ikke så veldig gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3,5 mnd med et forferdelig kjør med oppkast, kvalme og ekstrem trøtthet, har plutselig alt blitt så mye bedre. Jeg føler meg i topp form, helt til kvelden kommer. Er det flere som har mere energi, og krefter nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste blir vel litt bedre i formen i 2. trimester. Nyt det så lenge det varer! :o)

Skrevet

Jeg er 12 +1 i dag, og har ikke følt meg noe gravid i det hele tatt disse ukene ;) Ikke kvalm, ikke mere sliten, ingenting...Rart ;) Men gooodt!

Skrevet

Jeg har også plutselig uten egentlig å legge så mye merke til det fått mer energi og er ikke så dårlig lenger. 15+1 idag. Så nå håper jeg at jeg snart kan begynne å glede meg. Har vært utrolig dårlig med oppkast helt ti for omt to dager siden. Bless.

Skrevet

I første trimester var jeg trøttere enn vanlig, litt kvalm om morningene og slet med humørsvigninger (som igrunnen var det eneste som plaget meg). Veldig kresen i matveien.

I andre trimester stabiliserte alt seg, og per i dag (26 uker) føler jeg meg egentlig ganske normal. Hadde det ikke vært for den voksende magen og sparka til lillegutt hadde jeg ikke trodd jeg var gravid.

Må si at jeg synes jeg er fryktelig heldig :)

Skrevet

Ja, jeg har aldri kastet opp, men var veldig sliten og trøtt spesielt fram til uke 9. Etter det har jeg egentlig vært i ganske god form, bortsett fra at jeg sovner rundt kl 21-22.

Sist svangerskap var likt, og for meg varte energien helt fram til jeg fødte (og en stund etterpå..), og jeg fikk mer energi ved å spinne 2-3 ganger i uka :-) Denne gangen har jeg ikke kommet i gang med treningen, men skal virkelig prøve etter jul når vi har kommet i nytt hus.

Skrevet

det er heeelt normalt:) jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt rundt uke 14-17. men etter ul har jeg dager hvor jeg kjenner meg veeeldig gravid og stor som en hval, andre dager merker jeg ikke stort til det annet enn at magen er jo der fortsatt da;) er nå 20+5 og kjente mine første spark i går natt så nå går det vel bare slag i slag framover:) er så "heldig" at jeg har morkaken på ytre vegg så vil kjenne mindre liv enn vanlig i hele svangerskapet! ÆSJ!

men det å miste symptomer og ikke føle seg gravid der du er i svangerskapet er iallefall helt normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...