Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss for å gi en pengegave på 1000 kr til barnehagen. De ønsket å få den i form av puslespill til barn fra 3 år og oppover. Min datter er bare 19 mnd og jeg vet ikke hva som er gøy/praktisk/lærerikt. Fant en side på nettet med gulvpuslespill, 5 lags puslespill med hvordan barn blir til, årstider, gård osv, assosiasjons puslespill, tall, bokstaver, farger, prinsesse kle-på.spill... Vanlige puslespill med 16 biter.. Noen som kan komme med anbefalinger?

http://www.sunneleker.no/shop.asp?search=1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj ble overasket over at du vil gi en pengegave til barnehagen din!! jobber i barnehage og aldrig vært borti det!:) men så utrolig snillt av dere! ikke alle barnehager som har råd til nye ting hele tiden,de setter nok STOR pris på gaven!:)

Skrevet

HI her. Vi er kjempe fornøyd med barnehagen og synes det er på sin plass med en påskjønning. Jobber selv på sykehjem og er vant til støtte til avdelingen fra pårørende. Dessuten sparer vi 3000 kr i året etter at vi fikk kommunal bhg fremfor familie bhg. Så de pengene gir jeg gladelig fra meg. Ulempen er bare at det er vanskelig å gi gaver nå om dagen. De har jo ikke lov å ta i mot stort lenger. Derfor må vi gi det i form av leker og det må registreres og søkes osv...

Men jeg tar fortsatt gjerne i mot tips til hva jeg burde kjøpe. de sa bare div puslespill for barn fra 3 år. Men man får mye puslespill for de pengene... Prøver derfor å finne litt ulike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...