Gå til innhold

Svar på min UL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble satt 2 uker tilbake. Og fant ikke ut kjønnet, skal tebake te ho 21 desember.

BLÆ!!!

Men jeg er vel den første i verden som har fått kvalme og bekkenløsning 1 uke FØR jeg ble gravid!!!! Slå den! MÅ være feil det her vettu. Jeg får snakke med kjerringa neste gang. Ho var jo så sinnsykt snurpete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe slik som meg. fått positiv test før jeg ble gravid 2 ganger jeg :P

Og mine barn har vært som de skulle frem til ordinær UL, da stopper de litt opp i vekst hehe

Skrevet

uffda, 2 hele uker?? hvor lenge skulle du vært på vei da? merkelig det greine der, men bra du har fått en ny time da, så får vi satse på at babyen setter inn turbogiret i vekst, slik at du slipper og bli satt to uker tilbake.... så utrolig kjipt... men var alt bra med babyen da? venninda mible satt 3 uker tilbake sist gang, men hun fikk trumfet igjennom å bli satt i gang på sin egen mens termin, og gutten var helt ferdig. 3700, 53 cm og hu er biteliten så veldig greit og slippe muligens (med overtid i tillegg) 5 uker til, hvis han ike hadde komet av seg selv.. lykke til neste gang da...

får håpe det stemmer bedre med dine beregninger da, og at h*n ligger og spriker :)

Skrevet

21 desember er forresten den datoen jeg skal ha ordinær UL også :) hehe, kanskje jeg ser deg der da, du hører vel til SØF du også :) ?

Skrevet

så utrolig kjiipt!!! håper de finner ut av det da!!! så rart at hun mente det... fortalte du at du hadde hatt kvalmen og bekken plager før det da?? Når mente hun at du hadde termin da??

Skrevet

Er på SØF ja.Kl 15.

Jeg skal fortelle at jeg har hatt disse problemene så det må være feil. Jeg skulle vært 18+5 i dag tror jeg. 19 til mandag hvertfall....så er kjipt og nesten være halveis også brått være i uke 16 igjen lissom. Jeg får prøve og få i meg noe mat så ungen kan vokse. Nekter å få en 4 kg unge denne gangen også, så ikke snakk om hverken overtid eller igangsettelse. Det gjør jeg bare ikke en gang til. men jg skal ringe morgenrøden og bestille samtale, for jeg begynner og grue meg noe ille allerede!

Jeg får håpe h'n spriker så jeg vet om jeg kan kjøpe lilla eller grønne gardiner til rommet=) hehe...rosa er nemlig ikke aktuelt! hehe.....

Skrevet

ja greit og ta en prat med de, så de er klare over bekymringene dine... utrolig kjipt da.. men blir ikke babyene generelt litt mindre (vektmessig ihvertfall) når man har hyperemesis ? tulla mi kom 3 timer over termin sist gang og hun veiden 2980, så var jo ikke veldig stor... kanskje det er derfor lille knøtt var littt mindre?? er vel kanskje ikke det de ser etter, bare slenger ut noen tanker her jeg nå... uff, kan jeg tenke meg, to uker er lang tid når man begynner og nærme seg halvveis ja.. uff håper jeg slipper det, men var på dagen like langt som terminen min tilsier nårjeg var på privat UL uke 1ihvertfall, så er lov å håpe :)

lykke til :)

Skrevet

Jeg skal også tilbake 21. desember ;) Ble satt 4 uker tilbake! Men var litt klar over d.

Skrevet

da jeg var på UL trodde jeg og legen min at jeg var 17+5. men da vi kom på UL og jordmor målte bebisen viste det seg at jeg bare var 15+4. så jeg vet hva du mener ;)

ble fryktelig utålmodig av det jeg da,måtte liksom gå igjennom uke 16 og 17 to ganger og kom meg jo aldri til uke 18:) hehe..

var tilbake på UL 3 uker senere da jeg var 18+4 og da fikk vi vite at det var en liten gutt i magen:) fikk da termin 21.april i steden for 9. som jeg først trodde:)

lykke til på neste UL :)

Skrevet

Man får bekreftet TERMIN, ikke BEFRUKTNINGSDATO :) Egg kan gå i dvale og man estimerer termin utfra str på den tiden "alle" er like store. Selvsagt kan det bli gjort feil her og, men man må huske at det er snakk om termin og ikke når man ble befruktet.

Skrevet

Greit nok at egg kan ligge i dvale, men når en har hatt både gravid-tegn i tillegg til positiv test FØR du i følge UL ble gravid, så er det jo litt frustrerende å ikke bli hørt på at UL må være feil! Dette kan bli en stor bekymring og ta fra noe av gleden ved å gå gravid for noen, for det er ikke bra om ungen blir f.eks. 4 uker overtidig fremfor 2 uker som er max anbefalt! Ikke alle fødsler starter spontant til termin..

Skrevet

Vel kroppen min setter hvertfall ikke igang fødselen helt selv, sist måtte jeg bli satt igang og DET gjør jeg pokker ikke igjen. Jeg har veldig litte bekken så jeg sliter og ødelegger hele "understelle" ved å få store barn. Så nå sitter jeg faktsik og lurer veldig på KS faktisk...livredd for å få samme fødsel og problemet som sist. Men jeg får vente og se til den 21 des, så prate litt, så se hva som skjer. Ikke sorgene på forskudd..=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...