solstråle med maibarn Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 hvordan kjennes kynnere ut? hadde ikke kynnere med førstemann, men lurer på om jeg har det av og til nå...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det hadde ikke jeg heller, men jeg tror det merkes som et litt press i magen. For det har jeg begynt å få nå nemlig...og tror det er kynnere uten og si sikkert....
solstråle med maibarn Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 ok,det er sånn jeg får også, et slags press i magen, så er det litt tungt å puste et øyeblikk. da kom de jammen tidlig.. er 16 uker i dag.
Tnica Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Ikke til å ta feil av når kynnerene mine setter inn. Det føles som om hele magen trekker seg sammen til en ball, magen blir stein hard og så løsner den opp igjen. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig for når magen trekker seg sammen føles det litt vanskelig å puste og i tillegg varer denne prosessen ganske lenge hos meg. Enkelte ganger skjer det samme bare ganske langt nede (i hoftehøyde) og da føles det også som om det presser litt nedover. Jeg er nå i uke 27, men har kjent dette siden rundt uke 18. Men de kommer hyppigere nå enn tidligere.
Fifrildi Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Magen min blir hard, litt som en basketball. Ofte gir det seg ikke før jeg setter meg ned og hviler en stund. Varier mellom at den bare blir hard og at det er ganske vondt og alt midt i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå