Gå til innhold

Hva slags tanker hadde dere gjort dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En småbarnsmor som er ute på byen hver eneste helg, drikker seg veldig full hver gang, barnevakt ca annhver helg ellers sitter pappaen til barnet hjemme slik at mor kan gå ut. Går aldri ut sammens med samboeren, alltid med venninner? Barnet er under 4 år.

Ok? Uakseptabelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe jeg kunne ha gjort, men folk gjør hva de vil.. Og det får da være opp til dem..

Skrevet

Ja jøss, skal ikke blande meg oppi det jeg, bare lurer på om det er "normalt" For meg hadde det vært en helt usannsynlig situasjon, pga først og fremst hadde aldri iverden pappaen til barna mine funnet seg i at jeg drakk meg full hver helg... og ikke synes jeg det er så artig på byen heller når jeg er i fast forhold.

Skrevet

Tenker at det får være opp til hver enkelt, hvordan de vil bruke helgen og hvor ofte de vil ha barnevakt.

Skrevet

Veldig unormalt i mine øyne, og hadde tenkt at vedkommende nok ikke helt var moden for morsrollen og voksenlivet.

Skrevet

Enig med noen over her. Hvordan folk prioriterer helgene sine får hver enkelt bestemme.

Vet om andre også jeg som ikke går ut sammen med partneren ofte, men hver for seg.

Og syns vel kanskje ikke pappaen er den værste barnevakten.

Jeg ville kanskje ikke gått ut HVER helg, men både mannen og jeg er ute litt inemellom. Syns det er kosleig å treffe venninner, gå en tur på byen, kino, midager osv:) Og både med og uten mannen:)

Skrevet

ikke noe jeg ville gjort og egentlig ganske unormalt i mine øyne. hadde tenkt som alva, at hun ikke var helt moden for morsrollen.

Skrevet

Må være så ærlig at jeg tenker at dette er unormalt ja.

Tar seg heller ikke ut synes jeg,

Men folk får gjøre som de vil=)

Skrevet

Jeg ser ikke noe ille med at en småbarnsmor går ut hver helg, og spesielt om samboeren er barnevakt. Mengden alkohol er ikke sjarmerende uansett hvem som drikker. Hadde det vært min søster hadde jeg reagert om det gikk utover barnet dagen etterpå, om du forstår hva jeg mener. Er en omsorgsfull foreldre så fyllesjuk hver søndag at tv og pottis er det eneste en orker - er det et problem. Ikke at en går ut:)

Skrevet

Jeg hadde aldri hatt verken energi eller lyst til det.. Tror det er fåtallet av mødre som går ut på fest så ofte, så er nok mer unormalt enn normalt..

Skrevet

signerer alva.også er det jo ikke bare feks lørdagskvelden som blir "ødelagt" regner ikke med ho er tipp topp på søndagen heller,så hele helgen går jo bort i ingenting.

også høres det forferdelig slitsomt ut, jeg hadde aldri orka...

Skrevet

Tja, at det kan være opp til hver enkelt er vel egentlig greit, men faktisk så kan vel dette innimellom gå litt utover ungen(e) hvis det blir for mye av det. Ikke vanlig i mine øyne. Selv har jeg en bekjent med tre barn som gjør det samme, og det vil jeg si går utover både mann og barn i det tilfellet. Store barn som får med seg ting, mister familiekos i helgene, myyye festprat hele uka. Synes faktisk det er en ganske alvorlig sak. I dette tilfellet fremstår mor som meget hønemor og opptatt av barna (og det er hun egentlig også), men ungene blir helt tydelig preget av det ltt uvanlige livet mor lever (sinne, usikre, oppmerksomhetsbehov). Dette er vel kanskje et ekstremt tilfelle.

Må bare legge til at jeg så absolutt ikke er motsatnder av en fest altså. Men ikke hver helg!

Skrevet

Jeg hadde ikke orket det, tviler på at mannen hadde godtatt det. JEg hadde ikke gjort det hvis det var omvendt iallefall.I tillegg trives jeg med å gå ut sammen med han de gangene vi har barnevakt.

Synes det er unormalt jeg. Det er innemellom datteren min trenger meg på kveld/natt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...