Gå til innhold

Melder meg inn hos dere jeg:-)


Lille_bie

Anbefalte innlegg

Jeg testen positivt idag. Skulle hatt mensen idag.

 

Har en gutt på 3 år. Det tok to år, mye hormoner for både mannen og meg, en operasjon, og nesten prøverør før han ble unnfanget. Hadde masse syklus surr og ustabile hormoner, ikke EL og bare tull. Etter graviditet og fødsel har syklusen vært helt fin.

 

Og nå i 3 pp har det altså klaffet:-) Tør nesten ikke tro det. Hadde det jeg regner med var festeblødning for en uke siden. Og har de siste par dagene hatt litt ømme pupper. Begynnte å håpe igår. Og kjøpte test på vei hjem fra jobben. Tok den med morgenurin idag, og da lyste gravid mor meg. Tok en Quick Respons også for å være sikker. Der var det to streker ja!!! Gikk inn på badet og fortalte mannen. Han sa han skjønte at jeg hadde tenkt på dette igår. Han prøvde seg nemmelig på en liten kosestund, men jeg hadde ømme pupper og klarte ikke helt å ha lyst.... Måtte vite først jeg...

 

Han måkte snø av bilen min idag, som han gjorde i forrige svangerskap. Gleder meg etterhvert til å fortelle familie og venner. Er helt uforståelig...

 

Skal på julebord imorgen også. Blir vel en dårlig unnskyldning for at jeg må kjøre ja...

 

Jeg er bare så glad! Vi har klart det mest gfantastiske uten 2års prøving, masse leger og styr!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer mammaen_til_lillegutt!

 

Vår historie er ganske lik. Vi testet positivt idag på 3.pp etter at vi måtte igjennom IVF med lillegutt som er født i november 08. Vi har aldri hatt en positiv test før med unntak av ved IVFforsøket og vi har vært aktive prøvere og vært uten preventsjon i flere år.

 

Denne gang har vi altså klart det på egenhånd. Jippi!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også!

 

Enig i at vi føler oss spesielt heldige denne gangen. Kan nesten ikke tro det. Kanskje kroppen bare nå har skjønt hvordan det skal gjøres:-) Kan ikke vente med å begynne å få mage og kose meg med babyen inni der:-)

 

Koser meg jo nå også som smågravid, men man er jo alltid litt engstelig i starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...