Gå til innhold

Hva var det i deres barn julekalender i dag? (4. desember)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva fikk du i adventkalenderen din....?

Gutten fikk en kopp med asjett, jenta har ikke åpnet sin ennå...

Og jeg, jeg fikk sjokolade i dag også...hehe:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke åpnet enda - har avtale om at vi ikke åpner før han kommer hjem fra bhg. Men jeg vet det er bok der. En bok han fikk i bokklubben for lenge siden, men istedenfor å gi han bok da så får han den i dag. En fakta bok. Heter Hvorfor er blodet rødt? 500 spm som barn kan lurer på.

Skrevet

Mine har sjokolade kalendere så de får en liten sjokolade hver dag:)

Jeg har ingen..

Barna skal i stedet for gavekalender hver dag få en pakke hver helg.. Som er litt mer verdi og mer bruk enn hva jeg klarer å finne på i gavekalender hver dag som jeg ruinerer meg på i ting som forsvinner som rot..

Så i morgen eller søndag skal de få hver sin bok..

Skrevet

Jenta mi fikk sjokolade fra sjokoladekalenderen, og akebrett til littlest petshop dyra sine i petshopkalenderen.

Gutten min fikk sjokolade fra sjokoladekalenderen og en legomann fra legokalenderen.

Jeg har bare flax lodd skrapekalender og vant ingenting idag hehe ;)

Skrevet

Det var sko og veske til Tingeling-dokka hun fikk til bursdagen... Klessett til Tingeling var på tilbud til kr 39,-, og jeg delte pakken i to, så kjolen kommer en annen dag.

Tidligere har hun fått "glitresteiner" som kan limes på noe (en tredjedel av en pakke), en sånn sammenpresset vaskeklut og en strømpebukse (som jeg hadde kjøpt likevel). Prøver å finne på så billige og små ting som mulig.

Skrevet

Eg har faktisk pakkekalender for første gong i mitt liv - trur nok snille mannen framleis er så oppglødd over pc'en han fekk til bursdagen at han jaggu gjekk og laga kalender til meg :o)

Eg fekk ein sånn et-lite-eventyr-sjokolade.

Ungane fekk ein liten fugl til å pynte filtjuletrekalenderen, og så ei lita strikkemus til julekrybba :o)

Skrevet

Jeg hart foreløpig ikke kjøpt meg kalender ennå. Står mellom haribo, kinder og flax kalenderen. Tror det er minst 2 som blir sjalu om jeg kjøper meg en med godteri i.

lillemor fikk en pakke gummigodter i haribo kalendern og begge fikk en bitteliten tapedispenser med tape i i pakkekalenderen. Vet ikke om eldstemann vant noe i flaks kalenderen sin.

Samboern fikk enten 2 biler(godteri) eller 1 rute sjokolade i sin kalender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...