Gå til innhold

Jeg blir snart gal..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på halvannet år, som ikke sover om natten. Det første året var det helt forferdelig og det var ikke en eneste natt vi fikk sove gjennom. Så kom det 3 mnd hvor det bedret seg veldig, så jeg regnet med at ting hadde normalisert seg litt. For et par mnd siden begynte det igjen. Hun kan være småvåken masser av ganger i løpet av natten, eller våkne skikkelig og være våken kanskje 2 timer eller mer. I dag var det morgen kl 04.15. Blir snart sprø jeg. Får kommentarer på jobben om at jeg ser trøtt ut, og det er ikke rart. Føler at det går litt på stumpene nå. Kan da ikke være normalt når hun er så stor..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finner du løsningen så betaler jeg godt for den..

gutt snart 2 år her..

Skrevet

Kunne jo trenge litt ekstra penger nå før jul... :)

Skrevet

huff..har hatt det likedan her..hun er nå snart 2,5, men har fortsatt perioder hun våkner flere ganger for natten..men er blitt myyyye bedre..før startet morgenen alt fra 04 til 06, men s den nå som regelt starter mellom 06.15 og 07..så er det ikke så lenge til hun kan stå opp sammen med storesøster å se litt på tv..før vi trenger å stå opp;) regner med fra rundt 3 år..så ser virkelig fram til det;)

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Sånn har vi hatt det her også. Prøvde alt som var av lure løsninger, ingenting virket. Og plutselig gikk det over - over natten! Jeg fikk helt sjokk når jeg våknet klokka 7 og ikke hadde hørt en lyd fra henne. Løp inn på rommet hennes, trodde jo noe hadde skjedd, hehe... Nå sover hun hele natta og har gjort det så godt som alle netter i en måneds tid. Før det hadde hun gjerne våkenperioder på 2-3 timer hver natt, og mange småvåkninger.

Ikke noe lur ide' eller løsning, men det kan jo være greit å vite at i noen tilfeller går det over av seg selv :-)

Hun var 2 år når hun begynte å sove om natta.

Vi hadde forresten gitt henne grønn havre (dråper fra helsekosten) i en periode før dette, så godt mulig at det kan ha noe med saken å gjøre. Er "sovemedisin" (naturpreparat)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...