Starshine Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har hatt mistanker en stund og tok en el-test nå. Teststreken formelig blomstret opp, ca 13 ganger sterkere enn kontrollstreken. Bør jeg ta en tur på apoteket?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Regner med at du mener at du er 1 dag før eller etter IKM (dpo betyr days past ovulation - dager etter EL) Og JA, hvis du er ved IKM nå og så positiv test er jeg nesten sikker på at du er gravid:))))) LØP OG KJØP TEST!!!!! ...... og kom gjerne med en oppdatering etterpå Masse masse lykke til! ps; hvilken pp er du i?
Starshine Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 Selvfølgelig, tenkte dager på overtid jeg Er egentlig ikke prøver, men vet fra før at det er mange her som kan litt om emnet for å si det sånn. Huff, nervøs nå ja!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Håper du får det svaret du ønsker da i alle fall:) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå